حمایت ائتلاف صبح ایران از یک کاندیدای هرمزگانی

ائتلاف منتظران صبح ایران فردا به دبیرکلی رائفی پور، لیست نامزد‌های مورد حمایت خود را منتشر کرد که نام وجدان حقیقی از کاندیدا‌های بندرعباس نیز در آن قرار دارد.

جبهه صبح ایران که از ائتلاف سعید محمد و علی اکبر رائفی‌پور برای حمایت از نامزد‌های ضد فساد در دوازدهمین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی شکل گرفته است، لیست نامزد‌های مورد حمایت خود را منتشر کرد. در این لیست که با تفکیک استانی منتشر شده است، نام محمد رضا وجدان حقیقی به عنوان نامزد مورد حمایت این ائتلاف از استان هرمزگان به چشم می‌خورد.

وجدان حقیقی، از چهره‌های جوان و ضد فساد هرمزگان است که از حوزه انتخابیه بندرعباس، حاجی‌آباد، بندرخمیر، قشم و بوموسی نامزد شده است. وجدان حقیقی از فعالان حوزه مطالبه‌گری است که با گفتمان مبارزه با فساد و اقتصاد مقاومتی در رقابت‌های انتخاباتی حضور پیدا کرده است.

ائتلاف صبح فردا اعلام کرده که می‌کوشد تا دریچه‌ای باشد برای شناسایی و بکارگیری نخبگان، افراد شایسته و استعداد‌های مدیریتی جوان با هدف حل مسائل اساسی کشور در راستای معرفی به نهاد‌های حاکمیتی، تا در این میان اَبَر گفتمان انقلاب اسلامی را لبریز از نیرو‌های متعهد و متخصص نماید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۰۸:۴۰ ۱۱ اسفند ۱۴۰۲
وجدانا به وجدان رای میدم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۴ ۰۸ اسفند ۱۴۰۲
به وجدان حقیقی رای میدهم
آخرین اخبار