شناسایی ۲۰۰ جوان نخبه در کهگیلویه و بویراحمد

معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۲۰۰ جوان نخبه استان در رشته‌های مختلف شناسایی شدند.

محمد عبدالحسینی افزود: تجلیل از جوانان برتر کهگیلویه وبویراحمد تحت عنوان جوان ایرانی پرچمدار پیشرفت برای روز ۱۵ اسفند در دستور کار قرار دارد.
 
وی بیان کرد: این جوانان در ۱۰ زمینه فعالیت مختلف شناسایی شده و اسامی و رزومه آنان برای دبیر خانه ملی ارسال شده تا توسط گروه های داوری مورد بررسی قرار گرفته است.
 
معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: از میان این افراد ۳۰ جوان برتر استان معرفی و در آیینی از آنان تجلیل می شود.
 
معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: جشنواره جوانان برتر ایران زمین با هدف هویت بخشی به جوانان این مرز و بوم برگزار می شود.
 
وی همچنین از اجرای ۱۸ برنامه در هفته جوان در کهگیلویه وبویراحمد خبر داد.
 
معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد افزود : برنامه های جوان امسال با رویکردهای ایجاد بستر هایی برای مشارکت فعالانه جوانان در برنامه ها و پیگیری مطالبات اساسی آنان پیش بینی شده است.
 
عبدالحسینی گفت: ۶ محور ازدواج، اشتغال، مسائل اجتماعی، فضای مجازی، اوقات فراغت و مسکن به عنوان محور های اصلی حوزه جوانان مورد پیگیری است.
 
عبدالحسینی حضور در گلزار شهدا و غبار روبی از آرامگاه شهیدان و دیدار با خانواده معظم شهدا ، ارائه خدمات مشاوره ای رایگان در چهار مرکز مشاوره ای مربوط به اداره کل ورزش و جوانان استان به جوانان مراجعه کننده، مسابقات کتابخوانی و متن خوانی بیانیه گام دوم انقلاب، جشن روز جوان، محفل انس با قرآن، نشست صمیمی جوانان با نماینده ولی فقیه در استان، جشن میلاد امام زمان(عج)، افتتاح خانه های نور در زمینه انس با قرآن کریم و آغاز پروسه عملیاتی قرارگاه وصال شیرین که بناست ازدواج آسان را در استان گفتمان سازی کند از برنامه های پیش بینی شده برای هفته جوان امسال در استان است.
 
وی ادامه داد : در زمینه روایت پیشرفت در شهرهای یاسوج و دهدشت نیز برنامه هایی برگزار می شود که از دیگر فعالیت های اساسی و مهم پیش بینی شده در هفته جوان است.
 
معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: در طول هفته جوان که از ۳۰ بهمن تا ۶ اسفند برنامه ریزی شده استفاده از سالن های ورزشی و کتابخانه های عمومی برای جوانان رایگان یا با هزینه جزیی اعمال می شود.
 
عبدالحسینی تاکید کرد: نشست های تبیینی با موضوع های جوان با هویت و چالش های جوانان در استان کهگیلویه و بویراحمد، ایده ها و مشارکت ها و نشست های گفت و شنود جوانان با مسئولان نیز در طول این هفته انجام خواهد گرفت.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.