علوی:

تبلیغات انتخاباتی کاندیدا‌ها جشن‌های نیمه شعبان را تحت شعاع قرار ندهد

دبیر ستاد بزرگداشت دهه مهدویت و ولایت فارس با بیان اینکه جشن‌های نیمه شعبان به‌صورت با شکوه و با محوریت مردمی در سطح استان برگزار می‌شود، گفت: تبلیغات انتخاباتی کاندیدا‌ها جشن‌های نیمه شعبان را تحت شعاع خود قرار ندهد.

سیدمجتبی علوی ضمن تبریک فرا رسیدن دهه مهدویت و ولایت گفت: جشن‌های نیمه شعبان، امسال هم مانند هر سال به صورت مردم‌محور و توسط عاشقان و منتظران ظهور آن حضرت به‌صورت با شکوه برگزار خواهد شد و برنامه‌ریزی‌های لازم جهت برگزاری باشکوه جشن‌های دهه مهدویت و ایام ولادت با سعادت امام زمان (عج) در ستاد استانی دهه مهدویت و ولایت صورت گرفته است.

او با بیان اینکه دهه مهدویت امسال در ایام تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری قرار گرفته است، افزود: همچنین امسال این دهه در جهت پشتیبانی و اعلام حمایت از مقاومت مردم مظلوم فلسطین و غزه قرار گرفته است لذا شعار محوری دهه مهدویت امسال «مهدویت، مشارکت و مقاومت» انتخاب شده است.

مدیرکل فرهنگی معاونت هماهنگی امور زائرین و گردشگری استانداری فارس افزود: همه شیعیان و مسلمانان در رابطه با انتظار برای فرج و ظهور منجی عالم بشریت نقش و مسئولیت دارند و باید زمینه را برای ظهور فراهم کنند. ما نمی‌توانیم در این زمینه بی‌تفاوت و غیر موثر باشیم، مخصوصا اینکه در کشوری شیعی و متعلق به امام زمان (عج) زندگی می‌کنیم بنابراین باید فضا‌های واقعی و مجازی جامعه را به گونه‌ای ساماندهی و جلوه دهیم که نشان دهد کشور ما کشور امام زمان (عج) و ملت ایران شیعیان همیشه منتظر آن حضرت هستند.

علوی با تأکید بر اینکه در ایام جشن ولادت حضرت صاحب‌الزمان (عج)، شادی و نشاط باعث خوشحالی مردم می‌شود، گفت: هر چند وظیفه همگان، برنامه‌ریزی و تبلیغ مناسب جهت مشارکت و حضور گسترده مردم در انتخابات است و شعار دهه مهدویت امسال هم به این نکته اشاره دارد، اما تبلیغات انتخاباتی کاندیدا‌ها نباید به گونه‌ای باشد که فضا‌های انتخاباتی چه در فضای حقیقی و چه مجازی، جشن‌های نیمه شعبان و فضاسازی این ایام برای حماسه ظهور را تحت شعاع و تاثیر خود قرار دهد.

دبیر ستاد بزرگداشت دهه مهدویت و ولایت استان فارس اظهار کرد: به کاندیدا‌ها پیشنهاد می‌شود در این ایام، هر ستاد تبلیغاتی، یک پایگاه تبلیغی برای امام زمان (عج) باشد و بخشی از هزینه‌های تبلیغاتی آن ستاد صرف برگزاری جشن‌های نیمه شعبان شود.

او در پایان همچنین با اشاره به برگزاری جشن‌های مختلف در همه نقاط شهری و روستایی استان فارس گفت: امسال نیز همانند سال‌های قبل شعار «هر خانه، یک مرکز مهدوی» با نصب حداقل یک پرچم بر سر درب منازل توسط مردم اجرا می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.