مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد از واگذاری ۳ هزار و ۵۰۰ واحد در قالب طرح نهضت ملی مسکن تا پایان امسال در استان خبر داد.

احسان خواجه رضایی مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد گفت: قریب به ۳ هزار و ۵۰۰ واحد تا پایان امسال در قالب تحویل زمین، نیمه ساز و تکمیل شده به متقاضیان تحویل داده می‌شود که ۴۰۰ واحد از این طرح‌ها به صورت آپارتمانی ساخته شده و پایان یافته است.

محمدپناه برمدیرکل ستاد اجرای فرمان حضرت امام در استان هم به عنوان یکی از کارگزاران طرح نهضت ملی اظهار داشت: ساخت هزار و ۲۰۰ واحد به این ستاد واگذار شده که ۱۹۲ واحد در بلوار مدرس و تقریبا تکمیل شده است. ۹۶ واحد نیز در این بلوار سال آینده تحویل داده خواهد شد.

محمدپناه بر تحویل همه واحد‌ها تا اردیبهشت سال آینده تأکید کرد و افزود: طرح نهضت ملی مسکن در آزادشهر یزد هم ۱۶۰ واحد است که تا چند روز آینده و ۱۹۲ واحد دیگر نیز در این منطقه اوایل سال آینده تکمیل و تحویل می‌شود.

او با اشاره به واگذاری ۴۰ واحد در بلوار نواب صفوی در سال ۱۳۹۹ تصریح کرد: این ستاد همچنین ساخت ۵۰۰ واحد را در مهریز برعهده دارد که ۱۴۰ واحد آن تحویل داده شده و مابقی نیز به صورت نیمه ساز تا چند روز آینده به متقاضیان واگذار می‌شود.

سازمان همیاری شهرداری‌های استان یزد نیز که ساخت پنج هزار واحد مسکونی این طرح را برعهده دارد، گفت: عملیات اسکلت بندی اراضی در سایت بزرگ شهید محمدخانی شامل هزار و ۲۱۶ واحد آپارتمانی و طرح شهرک پردیس زندگی اراضی ۳۷۷ هکتاری شامل ۵۹۶ واحد رو به اتمام است.

عظیمی زاده از تحویل ۶۴ واحد از سایت شهید محمدخانی تا پایان سال خبر داد و افزود: این سازمان همچنین ساخت ۲۴۰ مسکن در سایت فرهنگیان و ۲۰۰ واحد طرح پردیس زندگی را برعهده دارد که ۶۰ واحد سایت فرهنگیان و ۲۰۰ واحد پردیس زندگی تا سه ماه ابتدای سال آینده به صورت نیمه ساز تحویل داده می‌شود.

او اظهار داشت: طرح‌های زارچ و اشکذر هم به صورت نیمه ساز آماده تحویل است. 

در طرح نهضت ملی مسکن بالغ بر ۱۴۱ هزار متقاضی ثبت نام کرده و بالغ بر ۵۶ هزار متقاضی تایید نهایی شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار