مدیرکل کمیته امداد استان سمنان از شرکت ۱۰۰ نفر از فارغ‌التحصیلان دانشگاهی تحت حمایت در اولین رویداد فرصت شغلی دانش‌بنیان و فناور با همکاری پارک و علم فناوری دانشگاه سمنان خبر داد.

ذوالفقاری در پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان، گفت: با هدف اشتغالزایی برای فارغ‌التحصیلان دانشگاهی تا سقف ۳۰۰ میلیون تومان تسهیلات برای اجرای طرح‌های فناور به متقاضیان پرداخت می‌شود.

وی گفت: این رویداد یک روزه با تمرکز بر کارگاه‌های آموزشی و معرفی فرصت‌های شغلی نوین شناسایی‌شده در زیست‌بوم فناوری شغلی و با هدف تعیین مسیر شغلی و ایجاد پل ارتباطی بین فعالان عرصه نوآوری و فناوری و کشف فرصت‌های شغلی در این بخش در استان سمنان برگزار شد.

مدیرکل کمیته امداد استان با اشاره به پرداخت تسهیلات ۳۰۰ میلیون تومانی برای اجرای طرح‌های فناورانه و دانش‌بنیان به گروه هدف، بیان کرد: رویداد فرصت شغلی مشاغل دانش‌بنیان و فناور با حضور بیش از ۱۰۰ نفر از نخبگان و فارغ‌التحصیلان با هدف ورود فارغ‌التحصیلان دانشگاهی تحت حمایت به مشاغل دانش‌بنیان برگزار شد.

ذوالفقاری ادامه داد: کمک به ۹ شرکت دانش‌بنیان و خلاق برای اشتغال به کار مددجویان گروه هدف و اعطای ۷۱ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی به این شرکت‌ها از اقدامات حمایتی کمیته امداد در این بخش است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.