بخش اصلی جشنواره موسیقی فجر با ۴۸ اجرا، از امروز (۲۵ بهمن) در کرمانشاه آغاز به کار کرد.

جمال برفی معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به شروع بخش اصلی جشنواره موسیقی فجر از امروز (۲۵ بهمن) گفت : این جشنواره به مدت سه روز و تا ۲۷ بهمن ادامه دارد.

به گفته برفی، در این دوره جشنواره گروه‌های موسیقی از استان‌های کرمانشاه، لرستان، همدان، کردستان و ایلام حضور دارند.

وی خاطرنشان کرد: در بخش اصلی این جشنواره ۴۸ اجرا خواهیم داشت و هنرمندان و گروه‌های موسیقی طی سه روز به اجرا خواهند پرداخت.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با بیان اینکه این جشنواره رقابتی نبوده، گفت: حضور عموم در این جشنواره آزاد و رایگان است.

برفی با اشاره به برگزاری این جشنواره در محل تالار انتظار، در خصوص زمان اجرا‌ها هم گفت: بخش اول اجرا‌ها هر روز از ساعت ۱۴ تا ۱۹ شب برگزار شده و بخش دوم هم از ساعت ۱۹ تا ۲۲ شب ادامه خواهد داشت.

وی افزود: ساعت ۲۱ روز جمعه (۲۷ بهمن) نیز آیین اختتامیه این جشنواره در محل تالار انتظار کرمانشاه برگزار می‌شود.

برفی عنوان کرد: جشنواره موسیقی فجر امسال علاوه بر بخش اصلی، یک بخش جنبی هم دارد که بخش جنبی آن شامل موسیقی پاپ و موسیقی مقامی است که قبل و بعد از بخش اصلی جشنواره برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: بخش اول جنبی این جشنواره موسیقی پاپ بود که با برگزاری کنسرت «حامی» طی روز‌های ۲۳ و ۲۴ بهمن ماه در محل سینما آزادی برگزار شد و بخش دوم جنبی هم بخش موسیقی مقامی است که با اجرای فرج علیپور، روز ۲۸ بهمن در محل تالار انتظار برگزار می‌شود.

به گفته معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه علاقمندان می‌توانند بلیت کنسرت فرج علیپور را از سایت www.iranconcert.com تهیه کنند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.