همایش مشارکت حداکثری انتخابات در کرمان برگزار شد

همایش مشارکت حداکثری انتخابات با حضور جمعی از منتخبین دانشگاهی استان کرمان و معاون وزیرعلوم در دانشگاه باهنر کرمان برگزار شد.

عبدالحسین کلانتری معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم با اعلام اینکه ما خط کشی‌ها را قبول نداریم و همه باید در کنار هم باشیم گفت: راهبرد‌ها در حوزه انتخابات مشخص است و کلیات مشخص است باید وارد جزئیات شویم و خوشحالم که دانشگاهیان کرمان برنامه‌های خیلی خوبی ارائه کردند.


وی افزود: دانشگاهیان گروه مرجع در انتخابات و حوزه‌های سیاسی بودند و از پیروزی انقلاب دانشگاهیان پیشران در شور انتخابات هستند. 


کلانتری بیان کرد: ۱۰۳ هزار نفر دانشجو در استان کرمان داریم که باید پیشگامی کنند و شور انتخابات را بالا ببرند.


وی گفت: دانشگاه‌ها باید فعالیت‌ها انتخاباتی خود را در شهر بیاورند و شور نشاط را زیاد کنند.


معاون وزیر افزود: انجمن‌های علمی و تشکل‌های دانشجویی زیادی در دانشگا‌های استان است پای کار بیارید و با میانداری خود دانشجویان صورت گیرد.


محمدمهدی فداکار استاندار کرمان در این همایش گفت:افزایش مشارکت در انتخابات هدف اصلی ما است و در تمام حوزه‌ها جریان‌های سیاسی است و رقابت داغ است و خودش باعث مشارکت بالا می‌شود.


وی افزود: در دانشگا‌ها هرکس در حوزه تخصصی خودش با گروه تخصصی خودش برنامه بدهد و دانشجویان وقتی بدانند برنامه دارند و با برنامه آمدند پای کار می‌آیند و انرژی می‌گیرند. 


فداکار بیان کرد: دانشجویان سرمایه‌های اجتمایی هستند و بیایند در مسائل اجتماعی و سیاسی کشور تصیم گیر باشند.


استاندار کرمان گفت: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان داد که مردم همیشه پای کار هستند و انشاءالله ۱۱ اسفند هم باز هم مردم هستند و انتخابات پرشوری است.

جلالی رییس ستاد انتخابات استان در این مراسم با اعلام اینکه تببین نقشه راه انتخابات در استان بخوبی در حال انجام است گفت: قرارگاه مرکزی انتخابات با میز‌های مختلف در راستای مباحث حمایتی، نظارتی و پشتیبانی در استان شکل گرفته است.


وی با اعلام اینکه آرایش استان در تمام سطوح به سمت انتخابات است افزود: پنج میز قرارگاه مرکزی انتخابات استان را شامل مشارکت، امنیت، سلامت، اجرایی، رقابت و شور انتخاباتی تشکیل شده است.

برچسب ها: همایش ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار