ثبت حدود ۷۵۸ هزار تخلف سبقت غیرمجاز در راه‌های استان اردبیل

رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان اردبیل از ثبت حدود ۷۵۸ هزار تردد تخلف سبقت غیرمجاز در محور‌های مواصلاتی این استان خبر داد.

امید نسیمی در بازدید از سامانه‌های هوشمند جاده سرچم - اردبیل افزود: در مدت یاد شده ۱۴۸ هزار و ۶۶۹ تردد سبقت غیرمجاز در محور آستارا - اردبیل، ۸۷ هزار و۱۸۲ تردد در محور اردبیل - سرچم و ۷۱ هزار و ۳۷۶ تردد تخلف سبقت غیرمجاز در محور اسالم - خلخال ثبت شده است.

او با اشاره به اینکه در ۱۰ ماه گذشته ۲۳ میلیون و ۷۰۱ هزار و ۷۶۵ تردد تخلف فاصله طولی غیرمجاز در مبادی و رودی و خروجی استان ثبت شده است، تصریح کرد: بیشترین میزان تلفات عدم رعایت فاصله طولی در محور‌های آستارا -اردبیل و بالعکس و اردبیل - نیر ثبت شده است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان اردبیل همچنین از ثبت بیش از ۱۰ میلیون تردد تخلف سرعت غیرمجاز در مبادی ورودی و خروجی استان خبر داد و گفت: در مدت یاد شده ۳۱۰ هزار و ۴۰۷ تردد سرعت غیرمجاز در محور بران - سه‌راهی سربند، ۲۷۹ هزار و ۲۲۶ تردد در محور گرمی - بیله‌سوار و ۲۶۰ هزار و ۳۶۰ تردد نیز در محور مشگین‌شهر - کنگرلو ثبت شده است.

نسیمی سرعت متوسط استان را ۷۲ کیلومتر برشمرد و عنوان کرد: این میزان تردد سرعت غیرمجاز ۱۰ درصد از تردد کل استان را شامل می‌شود که انتظار داریم رانندگان جهت حفظ جان خود و سایر کاربران در جاده ضمن رعایت سرعت و سبقت باید به علائم راهور در جاده توجه کنند.

او با اشاره به فعالیت ۷۴ دستگاه تردد شمار برخط،۵۴ سامانه ثبت تخلفات سرعت و ۴۱ دوربین نظارت تصویری در راه‌های استان اردبیل گفت: شهروندان قبل از سفر برای اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی استان با سامانه ۱۴۱ اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تماس بگیرند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.