معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: یک میلیون و ۲۲۹ هزار تخلف سبقت غیرمجاز در محور‌های مواصلاتی استان در ۱۰ ماه گذشته به ثبت رسیده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حمیدرضا عبدی، معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل در بازدید از سامانه‌های محور اردبیل آستارا گفت: بیشترین تخلف سبقت غیرمجاز در محور‌های اردبیل آستارا – سه راهی بیله سوار به بیله سوار و اردبیل آبی بیگلو در ۱۰ ماه گذشته ثبت شده است.

او میانگین سرعت استان را ۷۱ کیلومتر بر ساعت عنوان کرد و افزود: محور مشگین شهر کنگرلو و بران قره آغاج به سربند در محور پارس آباد بیشترین تخلف سرعت غیرمجاز را داشته اند.

معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل با بیان اینکه در مدت یاد شده ۹ میلیون و ۶۷۷ هزار تخلف عدم رعایت فاصله طولی نیز در جاده‌های استان به ثبت رسیده تصریح کرد: بیشترین تخلف عدم رعایت فاصله طولی در محور‌های اردبیل -آستارا و بالعکس، اردبیل سه راهی سرعین و بالعکس و محور پارس آباد سه راهی سربند و بالعکس ثبت شده است.

عبدی در خصوص عملکرد سامانه‌های هوشمند ثبت تخلفات و توزین حین حرکت (WIM) در ۱۰ ماهه گذشته گفت: ۱۰۱ هزارو ۳۶۲ تخلف توزین حین حرکت و سرعت غیرمجاز به پلیس راه کشور ارسال شده است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.