معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: ۲ میلیون و ۳۱۷ هزار تخلف سرعت غیرمجاز در استان ثبت شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حمیدرضا عبدی، معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل با بیان اینکه این میزان تخلف توسط ۵۲ سامانه ثبت تخلفات عبور و مرور سرعت در ۴ ماه گذشته ثبت شده گفت: بیشترین سرعت غیرمجاز به ترتیب در محور‌های بران- سه راهی سربند و بالعکس با حدود ۱۶۳ هزار تردد، جعفرآباد - پارس آباد و بالعکس ۱۴۳ هزار تردد و هیر سه راه فاراب ۱۳۸ هزار تخلف سرعت غیرمجاز به ثبت رسیده است.

او میانگین سرعت متوسط محور‌های استان اردبیل را ۷۱ کیلومتر بر ساعت عنوان کرد و افزود: میانگین سرعت در محور‌های یاد شده ۸۳ کیلومتر بر ساعت است که امیدواریم مترددین جاده‌ها با رعایت قوانین و سرعت مطمئنه سفری ایمن داشته باشند.

معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل از ثبت ۴۹۱ هزار تخلف سبقت غیر مجاز خبر داد و بیان کرد: محور‌های اردبیل آستارا محدوده گردنه حیران و رضی به گرمی و بالعکس بیشترین تردد تخلف سبقت غیرمجاز را داشته اند.

عبدی با اشاره به اینکه استان اردبیل در حوزه سیستم‌های حمل و نقل هوشمند جاده‌ای و نصب دوربین‌های نظارت تصویری جزء ۵ استان برتر کشور است افزود: درحال حاضـر ۱۶۲ سامانه هوشمند جاده‌ای در محور‌های مواصلاتی استان فعال است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.