دادستان رودبار جنوب از انهدام دو باند سرقت‌های مسلحانه ویک باند سرقت کابل‌های برق در این شهرستان خبر داد .

حامد محمدی از اجرای طرح ضربتی مقابله و مبارزه با جرم سرقت در این شهرستان خبر داد و گفت: پس از کسب گزارشی مبنی بر چند فقره سرقت مسلحانه در سطح شهرستان، رسیدگی به موضوع در دستور کار دادستانی و پلیس قرار گرفت.

وی اعلام کرد:در عملیات اول ماموران پلیس پس از انجام اقدامات اطلاعاتی، محل اختفای سارقین مسلح را شناسایی نمودند و در این رابطه دو متهم به همراه دو قبضه سلاح جنگی کلاشینکف به همراه مقادیری فشنگ دستگیر و بازداشت شده اند.

محمدی افزود: متهمان در تحقیقات اولیه به ۱۰ فقره سرقت مسلحانه خودرو  و موتور سیکلت اعتراف نموده اند.

دادستان رودبار جنوب افزود:در عملیات دوم، اعضای یک باند سرقت مسلحانه احشام که تعداد زیادی گوسفند را به سرقت برده بودند  مورد شناسایی قرار گرفتند و در یک اقدام ضربتی ۶ نفر از اعضای این باند دستگیر و بازداشت شدند و از محل اختفای متهمان دو قبضه سلاح جنگی کلاشینکف به همراه مقادیری فشنگ کشف و ضبط گردید. 

این مقام قضایی خاطرنشان ساخت:در عملیات سوم، اعضای یک باند که اقدام به سرقت شبانه اموال و متعلقات مورد استفاده عمومی از جمله کابل‌های برق می‌نموند مورد شناسایی قرار گرفتند که در این رابطه عامل اصلی بازداشت و دستورات قضایی لازم جهت دستگیری سایر اعضای این باند نیز صادر شده است.

وی تصریح کرد: در راستای تاکیدات ریاست قوه قضاییه و رییس کل دادگستری استان کرمان، موضوع مقابله با سرقت‌های خرد و کلان در دستور کار دادستانی رودبار جنوب قرار گرفته است و اجازه نخواهیم داد افرادی امنیت و آرامش مردم را به مخاطره بیاندازند.

محمدی در پایان  از مردم خواست همواره نسبت به تردد افراد ناشناس در محل زندگی خود دقت داشته باشند و در صورت هرگونه موارد مشکوک بویژه در ساعات پایانی شب، موضوع را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.