همه با هم برای خنثی کردن نقشه‌ دشمن

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: مردم با حضور پرشور در انتخابات می‌توانند نقشه‌های شوم دشمن و تهدید‌ات آنها را خنثی کنند.

نظری در نشست روحانیون و معتمدان، هیئت‌های مذهبی، مداحان و فعالان فرهنگی شهرستان خنداب با بیان اینکه هدف دشمن تجزیه ایران است گفت: امروز نظام مقدس ما در همه عرصه‌ها و حوزه‌ها در جایی قرار گرفته که همیشه دشمن را شکست می‌دهد.
او افزود: در طول دوران ۴۵ ساله پیروزی انقلاب اسلامی هیچ انتخاباتی به این اندازه حساس نبوده که از یک سال گذشته رهبری پیرامون آنها سخنرانی‌ها و نکته‌هایی را ایراد کردند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی با اشاره به راهبرد‌های انتخاباتی رهبر معظم انقلاب در خصوص امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت گفت: باید همه کمک کنیم تا مجلسی قوی برای ایران قوی شکل بگیرد.

نظری تاکید کرد: اکنون که به قله‌ها نزدیک شدیم خستگی معنا ندارد و با توان مضاعف با اتحاد و همبستگی این مسیر را ادامه خواهیم داد.
او افزود: مردم شهرستان خنداب همیشه در انتخابات حضور مؤثر داشته اند و این برگ زرینی است بر افتخارات این مردم ولایتمدار و ۱۱ اسفند امسال یکبار دیگر با حضور خود، پشتیبانی از نظام اسلامی را نشان خواهند داد.

برچسب ها: انتخابات ، مشارکت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.