بعد از پیروزی انقلاب تاکنون

۷۶۰ کیلومتر آزادراه و بزرگراه در استان احداث شده است

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده استان مرکزی گفت: از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون، ۷۶۰ کیلومتر آزادراه و بزرگراه در استان احداث شده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده استان مرکزی می‌گوید: از پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون، ۷۶۰ کیلومتر آزادراه و بزرگراه در استان احداث شده است.

جهانی افزود: در این مدت همچنین ۳۷۰ کیلومتر از مسیر‌های استان از روشنایی برخوردار و ۸۶ دستگاه دوربین در محور‌های استان برای هوشمندسازی جاده‌ها نصب شده است.
او با بیان اینکه همچنین ۱۶۰ کیلومتر راه روستایی تنها در دو سال اخیر بهسازی شده گفت: با این اقدام ۳۵ روستای بالای ۲۰ خانوار، از راه روستایی مناسب برخوردار شدند و هزار و ۲۰۰ کیلومتر روکش آسفالت راه‌های استان هم انجام شده است.
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده استان مرکزی رفع ۳۰ نقطه حادثه خیز محور‌های ارتباطی استان در سال‌های اخیر را از تلاش این اداره دانست و افزود: ۳۸ نقطه حادثه خیز دیگر هم شناسایی شده که با پیشی گرفتن از برنامه، ۱۵ نقطه اصلاح و تا پایان سال شش نقطه دیگر نیز اصلاح می‌شود.
جهانی تردد در جاده‌های استان را روزانه حدود یک میلیون خودرو دانست و گفت: روزانه ۲۳۰ هزار خودرو وارد استان و به همین میزان از استان خارج می‌شود.

برچسب ها: راه ، جاده ، استان مرکزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.