رئیس مجلس شورای اسلامی گفت:۲۲بهمن ماه برای ملت ما بی نظیر است و هویت ملی برای مردم ایران با ۲۲بهمن معنا شده است مردم ما هیچ وقت مانند ۲۲بهمن احساس یک ملت بودن را نداشتند.

محمدباقر قالیباف امروز در سخنرانی پایانی راهپیمایی ۲۲ بهمن مردم مشهد که در رواق امام خمینی حرم مطهر رضوی برگزار شد ضمن تبریک چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به مردم ایران و آزادگان جهان و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران این دستاورد بزرگ را به خصوص به زنان مشهدی که پرچمدار نهضت انقلاب اسلامی در مشهد مقدس بودند تبریک و تهنیت گفت.

وی ابراز امیدواری کرد: این حضور پرشور مردمی و قدم‌های پربرکت آن‌ها در دفاع از انقلاب مایه عزت دنیوی و اخروی این عزیزان باشد.

قالیباف ضمن یاد کردن از رشادت‌های شهدا و رهنمود‌های امام راحل که به تعبیر مقام معظم رهبری امام تحول بود، افزود: امام خمینی امام تحول بود که جز برای خدا سخن نمی‌گفت و جز در راه خدا گامی برنمی‌داشت.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت:۲۲ بهمن ماه برای ملت ما بی نظیر است و هویت ملی برای مردم ایران با ۲۲ بهمن معنا شده است مردم ما هیچ وقت مانند ۲۲ بهمن احساس یک ملت بودن را نداشتند.

برچسب ها: هویت ملی ، 22 بهمن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.