۲۷ دستگاه خودرو اورژانس در مسیرهای راهپیمایی ۲۲ بهمن مشهد مستقر است

رییس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت:۲۷ دستگاه انواع خودرو ناوگان اورژانس ۱۱۵ مشهد در مسیرهای راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال منتهی به حرم مطهر امام رضا(ع)، برای خدمت رسانی به مردم، مجاوران و زایران رضوی مستقر است.

دکتر علی یزدانی گفت: امروز از ساعت هفت صبح تا پایان مراسم راهپیمایی، ۱۴ دستگاه آمبولانس، ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس و ۱۱ دستگاه موتور آمبولانس مستقر است.

وی ادامه داد: همانند گذشته، به منظور امدادرسانی به موقع به زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی، پیش بینی های لازم برای راهپیمایی روز ۲۲ بهمن ماه، انجام شده است و استقرار آمبولانس اورژانس پیش بیمارستانی در مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن در مشهد و در سایر شبکه بهداشت و درمان تابعه دانشگاه برنامه ریزی شده است.

رییس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در این روز تمامی ۷۶ پایگاه اورژانس ۱۱۵ مشهد در حالت آماده باش هستند و نظارت مستقیم بر روند انجام ماموریتهای پایگاه ها انجام خواهد شد.

یزدانی افزود: همچنین مرکز هدایت بحران دانشگاه EOC و مرکز پایش و مراقبت های درمانی دانشگاه MCMC در حالت آماده باش هستند و کارشناس اورژانس ۱۱۵ در اتاق بحران شهرداری و مرکز کنترل ترافیک شهرداری مشهد به منظور مدیریت و راهبری آمبولانس اورژانس ۱۱۵ در حوزه ترافیک شهر حضور دارند.

وی ادامه داد: علاوه بر این استقرار بیمارستان صحرایی در قالب یک اتاق عمل و ۶۰ تخت بستری موقت و سامانه خدمات پرستاری از دیگر اقدامات انجام شده در این حوزه است.

برچسب ها: اورژانس ، راهپیمایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار