جشنواره روستایی و عشایری در روستای حسین آباد آخوند با همکاری بخش مرکزی و بخش یزدان آباد زرند برگزار شد.

جشنواره روستایی و عشایری باحضور حجت الاسلام شجاعی امام جمعه زرند غفاری مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان؛ ایزدی معاون فرماندار و خانواده معظم شهداء و دیگر مسئولین شهرستان در روستای حسین آباد آخوند باهمکاری بخش مرکزی و بخش یزدان آباد برگزار شد.

حجت الاسلام شجاعی تبریک عید مبعث گفت: دو رویداد مهم که در بیست و دوم بهمن ماه و انتخابات یازدهم اسفند جهت قدردانی از مشارکت‌های حداکثری مردم و تشویق به این حضور برنامه‌های از این قبیل لازم هست که مردم در کنار هم اتحاد و همدلی خودشون را در قالب این جشنواره‌ها به نمایش بگذارند.

محمد ایزدی معاون سیاسی و امنیتی فرماندار زرند ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و عید بزرگ مبعث گفت:در راستای ایجاد نشاط اجتماعی با محتوای توسعه اقتصادی و رونمایی عرضه‌ی دستاورد‌های روستایی و عشایری که در قالب جشنواره توسط سربازان محترم اقتصادی که تولیدات خانگی شان در قالب غرفه‌هایی به نمایش گذاشته و بیش از ۴۰ غرفه عرضه محصولات خانگی با محتوای متفاوت در بخش صنایع دستی کالا‌های بسیار خاص و جذاب و در بخش عشایری و فرآورده‌های عشایری شامل ماست کشک دوغ ماست پنیر صنایع دستی پته دوزی گلیم بافی و ... که محصولات جالب توجهی برای شرکت‌کنندگان مخاطبان ارایه شده‌است.

حجت الاسلام غفاری مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان گفت:شهرستان زرند یکی از شهرستان‌هایی که در جشنواره‌های روستایی و عشایری پیشتاز بوده و هر سال جشنواره‌ی خوبی برگزار می‌شود.

او افزود:جشنواره‌ی امروز من شرکت کردم یکی از بهترین جشنواره‌های استان بود از لحاظ اجراء محتوایی که با حضور عزیزان روستایی و عشایر وعرضه محصولاتشان خیلی جذاب و جالب بود.

برچسب ها: جشنواره ، زرند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار