دبیرستان ۶ کلاسه خیرساز زنده یاد کاظم ستوده نیا در نجف شهر سیرجان با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان افتتاح شد.‌

طی مراسمی با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان، دبیرستان ۶ کلاسه زنده یاد کاظم ستوده نیا در نجف شهر سیرجان با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان در زمینی به مساحت ۲ هزار متر مربع با زیر بنای ۶۵۰ متر مربع در هفتمین روز از دهه مبارک فجر افتتاح شد.

 رضا رضایی در آیین افتتاح این مدرسه خیر ساز با تبریک دهه مبارک فجر و فرارسیدن عید مبعث گفت: عید مبعث، عید رهایی بشریت از طاغوت و بت و پرستی است و انقلاب اسلامی ایران نیز در راستای این عید بزرگ اتفاق افتاد و ریشه نظام ستم شاهی را در ایران اسلامی برای همیشه تاریخ خشکاند.

وی با اشاره به پیشرفت‌های کشور در عرصه‌های مختلف علمی، فرهنگی، نظامی و ... بعد از انقلاب اسلامی ایران افزود: متاسفانه برخی افراد می‌خواهند دستاورد‌های انقلاب اسلامی را منفی جلوه دهند، این در حالی است که این دستاورد‌ها در کشور مشهود است.

رضایی با اشاره به وجود بیش از ۳۹ هزار دانش آموز رای اولی در استان کرمان تصریح کرد: فرهنگیان، نقش موثری در برگزاری انتخابات و دعوت حداکثری مردم در انتخابات دارند.

وی از کسب رتبه اول آموزش و پرورش استان کرمان در شاخص‌های اختصاصی در بین ادارات کل آموزش و پرورش استان‌های کشور طی امسال خبر داد و افزود: کسب ۶ رتبه تک رقمی به همت دانش آموزان کرمانی در کنکور ۱۴۰۲ در تاریخ آموزش و پرورش استان بی نظیر است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان از بهره برداری از بیش از ۲۹۰ مدرسه در استان طی ۲ سال اخیر خبر داد و افزود: ایران اسلامی در دولت سیزدهم به کارگاه مدرسه سازی تبدیل شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار