تکمیل بیمارستان شهدای گمنام یاسوج خدمات رسانی به بیماران را متحول می‌کند

مدیر درمان تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد گفت: تکمیل فاز دوم بیمارستان و مرکز درمانی شهدای گمنام شهر یاسوج خدمات رسانی به بیماران را متحول می‌کند.

دکتر یونس محمودی مدیر درمان تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد روز چهارشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: فاز نخست این طرح در قالب اسکلت تکمیل شده و فاز دوم آن در مرحله مناقصه است و بزودی عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

وی بیان کرد: این طرح که در زمینی به مساحت ۱۰هزار متر مربع در چهار طبقه پیش بینی شده ضمن افزایش ۳۰درصدی خدمات درمانی باعث رفاه حال کارکنان بیمارستان شهدای گمنام برای خدمت در یک محیطی استاندارد می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج نیز در این نشست گفت: کارگران و کارفرمایان نقش مهمی در رشد اقتصاد و کاهش وابستگی به خارج دارند و ایجاد انگیزه و فراهم کردن بستر اعتماد و آرامش آنان لازمه افزایش تولید است.

آیت اله سید نصیر حسینی اظهار داشت: همه دستگاه‌های اجرایی باید خدمات مورد نیاز تولید کنندگان و نیروی کار را به نحو مطلوب و در کمترین زمان به آنان ارایه کنند تا شرایط برای ایفای نقش آنان در افزایش تولید و کاهش مشکلات اقتصادی فراهم باشد.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد خدمات بیمه‌ای و درمانی سازمان تامین اجتماعی را باعث امید به زندگی و نشاط اجتماعی در میان کارگران و بازنشستگان دانست و افزود: تنوع و گستردگی خدمات این سازمان نیازمند اطلاع رسانی منسجم و فراگیر در سطح جامعه است.

مدیرکل تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد هم در این دیدار گفت: از یک سال گذشته تاکنون پنج درصد به تعداد بیمه شدگان این سازمان در استان افزایش یافته است.

رسول چراغ سحر افزود: بیمه شدگان و کارفرمایان شرکای اصلی سازمان تامین اجتماعی هستند و رضایت مندی آنان محور همه جهت گیری‌ها و سیاست‌های این سازمان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.