۲۰ سال کافی است! ضرورت تکمیل بیمارستان شهرجدید هشتگرد

استاندار البرز گفت: شهردار شهرجدید هشتگرد ضمن تسویه حساب با پیمانکار فعلی بیمارستان شهرجدید هشتگرد، این طرح را به شرکت مادر تخصصی عمران شهر‌های جدید کشور واگذار کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، عزیزالله شهبازی، استاندار البرز در جلسه تعیین تکلیف بیمارستان شهرجدید هشتگرد  با بیان این که این امکان مهم برای شهر جدید هشتگرد با بیش از ۷۰ هزار نفر جمعیت بسیار ضروری است و این طرح چندین سال است که بلاتکلیف مانده و پیشرفتی در آن دیده نمی‌شود، گفت: فرماندار ساوجبلاغ با همراهی شورای اسلامی و شهردار شهرجدید هشتگرد باید طی نشستی نسبت به تسویه حساب با پیمانکار فعلی اقدام کرده و پروژه را به شرکت مادر تخصصی عمران شهر‌های جدید کشور محول کند.

شهبازی گفت: شهرجدید هشتگرد با پیش بینی سکونت بیش از ۴۰۰ هزار نفر باید دارای یک بیمارستان مجهز باشد.

استاندار البرز افزود: عمر مدیریت‌ها کوتاه است و اکنون که پس از سال‌ها این اراده برای پیگیری تکمیل بیمارستان شهرجدید هشتگرد وجود دارد، ضرورت دارد شورای اسلامی و شهردار شهرجدید نسبت به همراهی برای حل و فصل این موضوع اقدام کنند.

شهبازی گفت: باید پاسخگوی مطالبه مردم باشیم از این رو شرکت مادر تخصصی عمران شهر‌های جدید کشور درصدد است که در سریع‌ترین زمان ممکن برای به سرانجام رساندن این پروژه وارد میدان شود.

استاندار البرز افزود: شرکت مادر تخصصی عمران شهر‌های جدید خاطرات خوبی را در البرز تداعی می‌کند که همراهی برای بهره برداری از پروژه قطار برقی کرج-هشتگرد از جمله آن‌ها محسوب می‌شود.

او با بیان این که در دولت تدبیر و امید هزار و ۶۰۰ تخت بیمارستانی به البرز اضافه شد، گفت: البرز در سرانه تخت‌های بیمارستانی استان آخر کشور است و از سوی دیگر در مهاجرپذیری رتبه اول کشور را دارد.

شهبازی افزود: از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای احداث بیمارستان نیرو‌های مسلح در البرز دعوت کردیم چراکه به دنبال جلب مشارکت حداکثری برای افزایش امکانات بهداشتی و درمانی در استان هستیم.

انتهای پیام/خ.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سوسن حسینی
۲۲:۴۷ ۰۱ تير ۱۳۹۹
بخدا برای یه بیمارستان رفتن باید تا کرج بیاییم
Iran (Islamic Republic of)
على اكبرى
۲۲:۴۶ ۰۱ تير ۱۳۹۹
لطفا پيگير باشيد واقعا يه نيازه اين بيمارستان