رئیس جهاد کشاورزی استان همدان گفت: رزن در حوزه گیاهان دارویی و تولید گندم از شهرستان‌های رتبه دار استان است.

رضا بهراملو در مراسم جشن انقلاب و میز خدمت روستای چورمق شهرستان رزن گفت: کشاورزی استان با تولید برنامه محور گام به گام به سوی ارتقای بهره‌وری حرکت می‌کند. 

او با بیان اینکه شهرستان رزن در بحث تولیدات کشاورزی حرف برای گفتن دارد، گفت: در حوزه گیاهان دارویی نیز با کشت ۹۵ درصد رازیانه، به قطب گیاهان دارویی تبدیل شده است. 

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان در ادامه با تاکید بر اینکه این شهرستان در حوزه تولید گندم نیز رتبه دار است، گفت: در روستا‌های رزن کشاورزان نمونه برگزیده ملی شده‌اند، به نحوی که این کشاورزان نخبگان علمی در عرصه تولید هستند. 

این مسئول با اشاره به اینکه تقدیر از فعالان این عرصه در جشن انقلاب نشان از اهمیت کشاورزان پیشرو دارد گفت: جهاد کشاورزی علاوه بر مراسم‌های سازمانی از حضور این کشاورزان در روستا قدردانی می‌کند چراکه اقدامات شاخص کشاورزان پیشرو ارزشمند است. 

بهراملو گفت: از کشاورزان نمونه ملی در کمیته فنی شهرستان‌ها استفاده شود به ویژه که ایده‌ها و راه‌کار‌های کشاورزان نمونه، کاربردی و تاثیرگذار است. 

او به طرح هر روستا یک دامداری اشاره کرد وگفت: روستا‌ها باید تولیدکننده و مولد باشند، تولید دام، طیور و لبنیات در دستور کار روستا‌ها باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.