رئیس ستاد انتخابات تربت‌حیدریه گفت: ۳۲۲ شعبه اخذ رای حوزه انتخابیه تربت‌حیدریه آماده برگزاری انتخابات شده است که از این تعداد ۲۶۵ شعبه ثابت و بقیه سیار و ۱۹۱ شعبه روستایی و بقیه شهری هستند.

علی‌اکبر کی‌پور رئیس ستاد انتخابات تربت‌حیدریه گفت: از مجموع حوزه‌های انتخابیه اصلی و فرعی یاد شده، ۱۹۹ شعبه مربوط به شهرستان تربت‌حیدریه (حوزه اصلی)، ۷۱ شعبه در زاوه (فرعی) و ۵۲ شعبه در مه‌ولات (حوزه فرعی) مستقر است.

او افزود: در تربت‌حیدریه تعداد ۱۶۰ شعبه ثابت و بقیه سیار، در زاوه ۵۶ شعبه ثابت و بقیه سیار و در مه‌ولات نیز ۴۹ شعبه ثابت و بقیه سیار است.

معاون استاندار خراسان رضوی و فرماندار ویژه تربت‌حیدریه ادامه داد: در تربت‌حیدریه ۱۰۲ شعبه شهری و بقیه روستایی، در زاوه ۶۱ شعبه روستایی و بقیه شهری و در مه‌ولات ۱۹ شعبه شهری و بقیه روستایی است.

کی پور بیان کرد: تعداد عوامل اجرایی در انتخابات این حوزه چهار هزار و ۲۰۰ نفر هستند که به طور متوسط در هر صندق ۲۰ نفر حضور دارند.

او تصریح کرد: در این دوره از انتخابات مردم می‌توانند با ارایه یکی از مدارک شناسایی معتبر نظیر کارت‌ملی، گواهینامه، پاسپورت یا شناسنامه در انتخابات شرکت کنند.

برچسب ها: شعب اخذ رای ، انتخبات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.