رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی گفت: بانوان تایید صلاحیت شده از این استان در انتخابات پیش رو ۱۲۱ نفر، معادل ۱۲ درصد از کل نامزد‌ها هستند.

هادی طباطبایی رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی گفت: تاکنون ۹۸۶ نامزد انتخابات مجلس در این استان تایید صلاحیت شده‌اند که از این میان به ترتیب بیشترین نامزد‌ها مربوط به حوزه‌های انتخابیه «مشهد وکلات»، «سبزوار» و «نیشابور» است.

او افزود: به ترتیب حوزه‌های انتخابیه «مشهد و کلات» با ۵۲۰ نامزد، «سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد» با ۷۲ نامزد و «نیشابور، فیروزه، زبرخان و میان جلگه» با ۶۶ نامزد بیشترین شمار تایید صلاحیت شدگان انتخابات در استان را به خود اختصاص داده اند.

رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی ادامه داد: صلاحیت ۷۸۰ نامزد انتخابات توسط هیات نظارت استان تایید شد که علاوه بر آن در چهار مرحله صلاحیت ۲۰۶ نفر دیگر نیز توسط شورای نگهبان تایید و به این فهرست اضافه شد.

طباطبایی بیان کرد: مشروعیت نظام اسلامی الهی است و مقبولیت آن مردمی است، لذا مردم باید در صحنه باشند همانطور که تاکنون بوده اند ما نیز باید امانت‌دار رأی و حق مردم باشیم.

او تصریح کرد: ۹۸۶ نفر در خراسان رضوی تأیید صلاحیت شدند و در مجموع برای هر کرسی نمایندگی مجلس ۵۵ نفر باهم رقابت می‌کنند، هرکدام رأی بیاورند نمی‌گذاریم حتی به یک رأی آن‌ها خدشه وارد شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.