۹۰ درصد کود اوره مورد نیاز کشاورزان استان زنجان تامین شد

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان زنجان گفت: به رغم محدودیت های موجود ناشی از تحریم های ظالمانه، مشکلات ارزی و دیگر مسائل، ۹۰ درصد کود اوره و ۶۸ درصد کودهای فسفات و پتاس مورد نیاز بخش کشاورزی استان زنجان تا بهمن ماه تامین شد.

عبدالحسین ادیبان گفت: این شرکت با تلاش و همت مضاعف و استفاده از توانمندی ها و منابع موجود تمهیدات لازم را برای تحقق ۱۰۰درصدی برنامه تامین کود مورد نیاز کشاورزان استان تا پایان سال جاری را اندیشیده است.

وی اظهار داشت: با توجه به برنامه سالانه تحویل کودهای یارانه ای، از ابتدای امسال تاکنون از ۴۹ هزار و ۳۸۸ تن کود اوره ۴۴ هزار و ۴۴۹ تن و از ۱۷ هزار و ۵۰۰ تن کودهای فسفات و پتاس مقدار ۱۲ هزار تن تامین و تدارک شده است.

ادیبان خاطرنشان کرد:‌ در راستای تحقق شعار سال ۱۴۰۲ شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان زنجان با اجرای سیاست های افزایش ضریب خودکفایی محصولات اساسی در افزایش تولید گندم استان نقش بسزایی را ایفا کرد.

وی تصریح کرد: این شرکت با به کارگیری کلیه امکانات و ظرفیت‌های موجود با تامین و تدارک مطلوب نهاده های مورد نیاز و تمرکز بر مولفه کیفیت و کمیت و تحویل به کشاورزان در زمان مناسب، در راستای ارتقاء بهره وری در بخش کشاورزی استان تلاش می کند.

ادیبان، تولید، تهیه، تدارک، توزیع، حمل و نقل و خرید و فروش انواع بذور و نهال، سموم دفع آفات نباتی و بیماری های گیاهی، انواع کودهای کشاورزی و تامین و تدارک انواع ماشین های کشاورزی و ادوات مورد نیاز کشاورزان را از وظایف شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان برشمرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.