همزمان با سومین روز از دهه فجر ۱۳۵مین واحد مسکن روستایی مقاوم سازی شده در این شهرستان با اعتباری افزون بر ۶۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید.

مدیر بنیاد مسکن فامنین در حاشیه این مراسم که با حضور استاندار همدان و جمعی از مسئولان استان برگزار شد، با بیان اینکه این واحد مسکن مقاوم سازی شده با اعتباری افزون بر ۶۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید افزود: این واحد دارای مساحت و زیر بنای ۱۱۳ متراست که با تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومان و ۴۰۰ میلیون تومان آورده متقاضی به بهره برداری رسید.

وجدی فاضل تأکید کرد: امسال با اعتباری افزون بر ۲۳ میلیارد تومان و در ۲۴ روستا این شهرستان عملیات بهسازی انجام شده است که در ۲۰ روستای آن افزون بر ۱۱ هزار تن و به طول ۷۰ هزار متر مربع آسفالت ریزی اجرا شد.

او تصریح کرد: در ۴ روستا نیز جدولگذاری و دیوار سازی رودخانه‌ها نیز انجام شده است.

این مسئول در خصوص مقاوم سازی مسکن های روستایی در این شهرستان تأکید کرد: تاکنون برای ۴۴۳ واحد پایان کار اخذ شده که امروز ۱۳۵ مین واحد آن با اعتباری افزون بر ۶۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید.

مدیر بنیاد مسکن فامنین با اشاره به اینکه شهرستان فامنین در مجموع دارای ۶۳ روستا است افزود: با برنامه مدون که از سوی فرماندار این شهرستان اجرا شد در تمامی روستا‌های این شهرستان روستاگردی انجام شده و در این خصوص بیش از ۶۰۰ طرح مصوب شده که از این تعداد ۳۰۰ طرح به اتمام رسید و بقیه در سال آینده انجام می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.