مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان همدان گفت: ۱۲ هزار و ۹۲۰ واحد مسکن روستایی با استفاده از تسهیلات طرح ویژه مقاوم‌سازی بهسازی و نوسازی شده است.

داوود سوری گفت: یکی از رسالت‌های مهم بنیاد مسکن و سایر نهاد‌های حمایتی مانند کمیته امداد امام (ره) و بهزیستی کمک به خانه‌دار شدن مددجویان است.

او افزود: در اینجهت در قالب تفاهمنامه با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و این دو نهاد حمایتی، اقدامات خوبی در کشور و همچنین در استان و شهرستان همدان انجام شده است.

 واحد‌های مسکن روستایی شهرستان همدان ۲۳ هزار و ۶۱۱ واحد است.

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان همدان افزود: از سال ۸۳ تاکنون ۱۲ هزار و ۹۲۰ واحد با استفاده از تسهیلات طرح ویژه مقاوم‌سازی مسکن روستایی بهسازی و نوسازی شده‌اند.

سوری شاخص مقاوم‌سازی مسکن روستایی شهرستان همدان را ۵۵ درصد عنوان کرد و گفت: شاخص کشوری مقاوم‌سازی مسکن روستایی ۵۱ درصد و شاخص استان ۶۷ درصد است.

سوری بیان کرد: اهالی روستا‌های شهرستان و شهر‌های تا ۲۵ هزار نفر جمعیت به بنیاد مسکن مراجعه و از تسهیلات مسکن روستایی برخوردار می‌شوند که امسال به مبلغ ۳۵۰ میلیون تومان به بانک‌های عامل ابلاغ شده است تا شاخص مقاوم‌سازی مسکن روستایی شهرستان ارتقا یابد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.