فرماندار شهرستان فامنین گفت: همزمان با دهه فجر ۶۰ طرح عمرانی در این شهرستان افتتاح و یا عملیات اجرایی آن‌ها آغاز خواهد شد که از این تعداد ۵۵ طرح افتتاح و پنج طرح کلنگ زنی است.

سید روح‌الله حسینی گفت: همزمان با گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ۵۵ طرح عمرانی با اعتبار هزار و ۴۳۷ میلیارد ریال به بهره برداری می‌رسد و پنج طرح عمرانی نیز با اعتبار ۱۷۸ میلیارد ریال کلنگ زنی می‌شود.

او با بیان اینکه برنامه‌های دهه فجر امسال با شعار «جشن ملی، مشارکت پرشور و آینده‌ای روشن» تدوین و پیش‌بینی شده است گفت: در مجموع ۲۶۰ عنوان برنامه فرهنگی ورزشی عمرانی و خدمات رسانی در شهرستان فامنین اجرایی می‌شود.

فرماندار شهرستان فامنین گفت: از جمله طرح‌های عمرانی شاخص این شهرستان افتتاح سالن باستانی شهید مدافع حرم رسول خلیلی با اعتبار ۸۰ میلیارد ریال است که بعد از یه دهه آغاز به کار و با حضور استاندار افتتاح می‌شود و در اختیار باستانی کاران قرار می‌گیرد.

حسینی گفت: بهره برداری از ۱۳۵ واحد مسکن مقاوم سازی شده با همت اداره کل بنیاد مسکن در سطح شهر و روستا‌های فامنین و بهره برداری از مجموعه تولیدی بتن آماده فراز بتن مرتضوی از دیگر پروژه‌های شاخص دهه فجر در این شهرستان است.

او گفت: کلنگ زنی مجموعه ساختمان هلال احمر شهرستان فامنین و بهره برداری از مجموعه تولیدی چرم کومه به همت اداره کل صمت از دیگر طرح‌های شاخص این شهرستان است.

فرماندار شهرستان فامنین گفت: پروژه‌های زیرساختی از جمله بهسازی معابر و آسفالت ریزی در ۲۴ روستا با اعتبار ۲۳۰ میلیارد ریال اجرایی می‌شود بخشی از آن در هفته دولت امسال انجام شده است.

برچسب ها: افتتاح ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.