حمید زینالی مدیر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در سومین کارگروه صدای مردم از رسیدگی به ۵۷۰۰ درخواست بهره برداران بخش کشاورزی استان خبر داد و گفت: از این تعداد در خواست حدود ۳۸۰۰درخواست توسط معاونتها و مدیریتهای ستادی و شهرستانها بررسی و پاسخگویی انجام شده حدود ۱۹۰۰ درخواست نیز به دلیل عدم ارتباط موضوعی به دستگاههای مرتبط استانی راهنمائی و ارجاع شده است.
زینالی اضافه کرد: مراجعات و درخواستهای واصل شده بیشتر در حوزههای آب و خاک، تولیدات گیاهی، مکانیزاسیون کشاورزی، بازرگانی، تسهیلات بانکی، امهال وام و تغییر کاربری اراضی کشاورزی بوده است.
مدیر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: هدف از برپایی میز خدمت ارتباط مستقیم بهره برداران با مسئولان و ارتقای کیفی ارائه خدمات است که با تشکیل میز خدمت فرصتی فراهم میشود تا کشاورزان و بهره برداران بتوانند درخواستها و مشکلات خود را به صورت مستقیم با مسئولات مربوطه مطرح کنند.
وی افزود: کارگروه صدای مردم با هدف احصا و شناسایی مشکلات مردم از طریق معاونتها، مدیریتهای ستادی و مدیریت جهاد کشاورزی شهرستانهای تابعه، بررسی در کارگروه مردم این سازمان، اقدام برای حل و فصل مسائل و مشکلات، انعکاس مسائل فرا سازمانی و بین دستکاهی به استانداری و وزارت جهاد کشاورزی جهت رفع موضوعات مطرح شده است.