رئیس اداره میراث فرهنگی شهرستان خلخال گفت: دهمین جشنواره فستیوال ورزش‌های زمستانی در جاده خلخال به اسالم برگزار شد.

علی درویشی هدف اصلی از برگزاری این جشنواره، ایجاد نشاط و شادی در ایام دهه فجر در بین مردم و معرفی ظرفیت‌های زمستانی شهرستان خلخال در حوزه گردشگری است.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان خلخال افزود: خوشبختانه با تلاش مجموعه ادارات عضو در کارگروه گردشگری شهرستان خلخال و همکاری صمیمانه فراجای شهرستان، این جشنواره در فضای خیلی صمیمی با حضور گرم مردم برگزار و از رتبه‌های نخست شرکت کننده در این جشنواره در بحث اسکی‌سواری، تیوب‌سواری، اجرای موسیقی و ورزش‌های زمستانی تجلیل شد.

او تصریح کرد: شهرستان خلخال در تمام فصول سال و چهار فصل آماده برگزاری جشنواره‌های بهاره با زیبایی بهار و طبیعت و گردشگری منطقه، جشنواره‌های تابستانی با معرفی ظرفیت‌های گردشگری در زمینه محصولات و صنایع دستی، جشنواره‌های پاییزی در قالب تورهای طبیعت‌گردی در مناطق بکر شهرستان و جشنواره‌های زمستانی در قالب ورزش‌های زمستانی ساخت تندیس‌های برفی، اسکی‌سواری و ورزش‌های تیراندازی به اهداف پروازی و ثابت است.

درویشی با قدردانی از تصمیم رئیس شورای تامین شهرستان خلخال برای برگزاری این جشنواره در ایام دهه مبارک فجر، گفت: این فضا به لحاظ بارش برف سنگین در شهرستان خلخال مهیا بود و امروز با رضایت‌مندی مردمی این جشنواره به کار خود پایان داد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.