معاون گردشگری استان اردبیل گفت: سه جشنواره ورزش‌های زمستانی، اقوام و رغائب شهرستان خلخال در فهرست رویداد‌های وزارت میراث‌فرهنگی ثبت می‌شوند.

یحیی نجار قابل در جلسه ستاد خدمات سفر شهرستان خلخال با بیان اینکه برای ثبت ملی سایر جشنواره‌های برگزار شده در خلخال از جمله جشنواره گردو، انار و آلبالوی خلخال نیز تلاش خواهد شد، افزود: برگزاری جشنواره‌ها فرصت مناسبی برای معرفی ظرفیت‌های گردشگری، کشاورزی، تاریخی، ملی و مذهبی به گردشگران و توسعه اقتصادی مناطق استان اردبیل است.

معاون گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل 

او با اشاره به برگزاری نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران در بهمن ماه امسال افزود: سال گذشته بخش گردشگری استان اردبیل با دایر کردن ۲۲ غرفه در یک سالن ۱۵۰۰ متری ظرفیت‌های گردشگری را در این نمایشگاه عرضه کرد.

معاون گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل
تاکید کرد: امسال نیز در ماه جاری نمایشگاه گردشگری تهران برگزار می‌شود و تلاش می‌کنیم تا با حضور سرمایه‌گذاران و نهاد‌های مربوط با صنعت گردشگری در این نمایشگاه توانمندی‌های استان اردبیل در معرض نمایش قرار داده شود.

 نجارقابل ادامه داد: ستاد خدمات سفر استان برای ایام پایانی سال و سفر‌های نوروزی کار خود را آغاز کرده است و ستاد‌های شهرستانی نیز در پی آن شروع به کار کرده‌اند که اقدامات متناسب با تقارن ماه مبارک رمضان و عید نوروز برای این برهه برنامه‌ریزی می‌شود.

او اظهار کرد: در این راستا ۱۲ کمیته زیر مجموعه ستاد خدمات سفر تعریف شده و به تبع آن در شهرستان‌ها نیز با مسئولیت فرمانداران دستگاه‌های اجرایی شهرستانی عضو این ستاد هستند و انتظار می‌رود تا پیش از شروع سفر‌ها اقدامات لازم را انجام دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.