فرماندار دلفان گفت: بارش سنگین برف طی روز گذشته تاکنون راه ارتباطی ۲۰۰ روستای این شهرستان را مسدود کرده است.

 

 

 

مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان با اشاره به قطعی برق ۱۴۳ روستای این استان در پی بارش برف، گفت: برف محور ۹۳۲ روستای این استان را مسدود کرده‌است.
مهدی پازوکی  با اشاره به آخرین وضعیت محور‌های لرستان در پی ورود سامانۀ بارشی جدید، اظهار داشت: بارش برف‌وباران در محور‌های این استان از روز گذشته شروع شده‌است.

او با با بیان اینکه محور ۹۳۲ روستای لرستان در پی بارش برف هم‌اکنون مسدود است، افزود: راه ارتباطی روستا‌های خرم‌آباد، بروجرد، ازنا، الیگودرز، دورود، دلفان و سلسله مسدود است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان عنوان کرد: بارش برف برق ۱۴۳ روستای این استان را در شهرستان‌های خرم‌آباد، بروجرد و الیگودرز قطع کرده‌است و هیچ‌گونه گزارشی از قطعی آب‌وگاز دریافت نشده‌است.

او با بیان اینکه محور اصلی سپیددشت در پی بارش برف هم‌اکنون مسدود است، بیان کرد: تلاش راهداران برای بازگشایی محور‌های مسدود از برف لرستان ادامه دارد.

پازوکی با اشاره به ارتفاع برف در لرستان، گفت: ارتفاع برف در برخی از گردنه‌های این استان بیش از یک متر گزارش شده‌است و ارتفاع برف در شهر ازنا نیز بیش از ۵۰ سانتی‌متر ثبت شده‌است.

بارش یک متری برف در ارتفاعات دلفان/ محور ۲۰۰ روستا مسدود شد

اصغر قهرمانی گفت: بارش برف در این شهرستان عصر روز گذشته آغاز شده است و همچنان ادامه دارد که ارتفاع برف در گردنه اشکنی محور نورآباد به امامزاده ابراهیم (ع) به یک متر هم می‌رسد.

وی با بیان اینکه با توجه به ادامه بارش تردد در محور‌های ارتباطی نورآباد به خرم آباد، نهاوند و کرمانشاه به کندی صورت می‌گیرد گفت: در گردنه گشور محور نورآباد به کرمانشاه و گردنه گاوکش محور نورآباد به خرم آباد برف و کولاک گزارش شده است و تردد خودرو در این مسیر‌ها بدون استفاده از زنجیر چرخ امکان‌پذیر نیست.

قهرمانی از رانندگان و مسافرانی که قصد تردد از محور‌های ارتباطی دلفان را دارند خواست با توجه به ادامه بارش از سفر‌های غیرضروری خودداری نمایند در غیر اینصورت خودرو را به زنجیر چرخ مجهز نمایند و از سیستم گرمایشی و همراه داشتن سوخت کافی، اطمینان حاصل نمایید.

فرماندار دلفان یادآور شد: تیم‌های راهداری از شب گذشته مشغول برفروبی و نمک پاشی محور‌های ارتباطی شهرستان هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.