اجرای ۳۵ پروژه ایمنی راه و حریم در گیلان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان از اجرای ۳۵ پروژه ایمنی راه و حریم در استان طی ۱۰ ماه گذشته خبر داد.

غلامعلی نیک‌فهم با اشاره به اجرای ۳۵ پروژه ایمنی و حریم با اعتباری بالغ بر ۹۵۶۳۵۰ میلیون ریال در سال جاری گفت: از این تعداد ۱۸ پروژه با اعتبار ۵۹۸۴۵۰ میلیون ریال در حال اجرا بوده و ۶ پروژه نیز به مبلغ ۱۶۳۴۰۰ میلیون ریال به اتمام رسیده است.


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان با ارائه گزارشی از عملکرد این اداره طی ده ماه گذشته افزود: ۱۱ پروژه سیستم روشنایی به مبلغ ۱۸۴۵۰۰ میلیون ریال و یک پروژه به مبلغ ۱۰۰۰۰ میلیون ریال مربوط به اصلاح سیستم روشنایی رشت- امام‌زاده هاشم در مرحله انعقاد قرارداد است.

این مقام مسئول در ادامه گفت: یکی از اقدامات مستمر در حوزه راهداری که به منظور ارتقای ایمنی و کاهش حوادث انجام می‌شود تعمیر، تهیه و نصب علائم اخطاری انتظامی و مسیر نما‌ها است که در ده‌ماهه سال‌جاری ۶۷۰ عدد از این دست علائم، تهیه و نصب شده است.

 نیک‌فهم، در ۱۰ماهه سال جاری، ۸۹۰ کیلومتر خط کشی سرد حوزه استحفاظی، ۶۰ کیلومتر ایمن‌سازی شیب شیروانی، ۲۰۰ کیلومتر تعمیر و نگهداری سیستم روشنایی معابر، ۱۱ کیلومتر نصب نیوجرسی، ۲۴ کیلومتر تعمیر و نصب گاردریل و ۱۵۰ کیلومتر اجرای شیار لرزاننده انجام گرفته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گیلان، ایمن سازی ۱۶۵ عدد سر گاردریل‌ها، نگهداری ۲۲۰۰ دستگاه چراغ چشمک زن، اجرای ۶ سیستم روشنایی نقطه‌ای، اجرای ۵۵۰۰ متر سیستم روشنایی طولی، رفع ۲۸۳ مورد تجاوز حریم شامل مستحدثات، دکه آلاچیق و تابلو‌های بزرگ، جمع‌آوری ۱۶۳۵ بنر و تابلوی تبلیغاتی، ثبت و صدور ۹۸۵ مجوز حریم و ۳۸۳ مورد صدور مجوز حفاری دستگاه‌های خدمت‌رسان را از دیگر اقدامات انجام شده توسط این اداره در ده‌ماه گذشته عنوان کرد.

برچسب ها: راهداری ، ایمنی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.