رئیس اداره راهداری وحمل ونقل جاده‌ای شهرستان بیله سوار گفت:در جهت ارتقای ایمنی محور‌ها ۴ هزار و ۵۰۰ متر مکعب عملیات خاکبرداری جهت حذف نقاط حادثه خیز در شهرستان بیله سوار انجام شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،ضیا فکری، رئیس اداره راهداری وحمل ونقل جاده‌ای شهرستان بیله سوار در بازدید از محور جعفرآباد با بیان اینکه ارتقای ایمنی راه وحفظ جان رانندگان از ماموریت مهم راهداری است گفت:در ۶ ماهه نخست امسال راهداران زحمتکش ۳۰ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی این شهرستان را تجدید خط کشی کرده اند.

او با اشاره به اینکه در مدت یاد شده راهداران با بکارگیری بیش از هزار و ۱۰۰ کیلومتر آسفالت سرد و گرم جاده‌های شهرستان بیله سوار را لکه گیری انجام داده اند تصریح کرد:بیش از ۷ هزار متر مربع لکه گیری در محور بیله سوار –پارس آباد، ۱۵ هزار و ۵۰۰ تن روکش آسفالت در محور انجیرلو-سمولکو و ۵ کیلومتر روکش آسفالت و بهسازی نیز در حد فاصل روستای قیز قلعه سی تا مسجد لو وقشلاق عینی تا اجاق قشلاق انجام شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان بیله سوار از ۹۰۰ کیلومتر تسطیح، رگلاژ و قنو زنی در حریم راه‌های اصلی، روستایی، خاکی و شنی این شهرستان خبرداد و اظهار داشت:در راستای رفع نیاز رانندگان نیز بیش از هزار و ۳۰۰ حلقه لاستیک به نرخ دولتی و سهمیه‌ای بین رانندگان شهرستان بیله سوار توزیع شده است.

فکری استقرار اکیپ‌های راهداری در محل پر حادثه، رنگ آمیزی ۴۰۵ متر از سرعتکاه‌ها، نصب چراغ چشمک زن و اصلاح دست انداز پل عزیز کندی را از اقدامات مهم راهداران شهرستان بیله سوار در ۶ ماهه نخست امسال برشمرد و ادامه داد:جهت ارائه خدمات بهتر به مردم و رانندگان بازدید‌های دوره‌ای نیز از پمپ بنزین‌ها بصورت مرتب انجام می‌شود.

او درمدت یاد شده ازشناسایی و جلوگیری از ۴۱ مورد تجاوز به حریم راه و ساخت و ساز غیر مجاز در حریم راه‌های شهرستان بیله سوار خبرداد و گفت:راهداران پرتلاش این شهرستان در قالب گشت‌های روزانه ۷۷ عدد تابلوی غیر مجاز و فرسوده را نیز از سطح جاده‌های شهرستان بیله سوار جمع آوری کردند.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان بیله سوار افزود: برای دید بهتر رانندگان در جاده و جلوگیری از وقوع حادثه ۱۶۷ عدد تابلو‌های انتظامی و ۸۳ متر مربع تابلو‌های اطلاعاتی و هشداری جدیدنیز در محور‌های مواصلاتی این شهرستان نصب شده است.

انتهای پیام/ح

جلوگیری از ۴۱ مورد تجاوز به حریم راه و ساخت و ساز غیر مجاز در بیله سوار

برچسب ها: راهداری ، ایمنی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.