مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: پاسگاه‌های موفق پلیس راه استان اردبیل تجلیل می‌شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی رحمتی، مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل در دیدار با فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: از پاسگاه‌های موفق پلیس راه استان که در کاهش تصادفات نقش موثری ایفا کرده اند تجلیل خواهد شد.

او از بهسازی ساختمان پاسگاه پلیس راه مغان اردبیل خبر داد و افزود: ساختمان جدید پاسگاه پلیس راه گرمی به بیله سوار نیز در هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

دبیر کمیسیون اجرائی مدیریت ایمنی حمل و نقل استان اردبیل گفت: تجهیز امکانات ساختمان پاسگاه‌های پلیس راه در محور‌های مواصلاتی در دستور کار راهداری قرار گرفته است.

راهداران جهادگران بی سنگر هستند

فرمانده انتظامی استان اردبیل نیز با قدردانی از تلاش‌های اداره کل راهداری وحمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل در احداث پاسگاه‌های پلیس راه و کاهش تصادفات در شش ماه گذشته افزود: راهداران جهادگران بی سنگر هستند که شبانه روز درفصول مختلف سال بدون منت به مردم عزیز خدمت می‌کنند.

سردار حسینی کاهش تلفات و تصادفات را دغدغه اصلی همه مسئولان استان اردبیل دانست و اظهار امیدواری کرد: با هوشمندسازی جاده ها، ایجاد زیرساخت‌های لازم و احداث بزرگراه‌ها شاهد کاهش چشمگیر این مهم باشیم.

او بر تعامل همه جانبه پلیس و راهداری در جهت خدمت به مردم تاکید کرد و گفت:ایجاد آرامش و تامین امنیت مردم و مسافران وظیفه اصلی این دو دستگاه مهم است که امیدواریم تلاش‌های انقلابی و جهادی انجام یافته مورد قبول و رضایت مندی مردم شهیدپرور استان اردبیل قرار بگیرد.

انتهای پیام/ح

کاهش تلفات و تصادفات دغدغه اصلی همه مسئولان اردبیل است

برچسب ها: راهداری ، پلیس راه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.