نماینده رژیم صهیونیستی مدعی شد تل آویو در غزه مرتکب نسل کشی نشده است.

رژیم صهیونیستی اکنون در معرض یکی از جدی‌ترین اتهامات وارده علیه خود در تاریخ منحوس ۷۵ ساله‌اش قرار دارد. آفریقای جنوبی در دیوان بین المللی دادگستری تل آویو را به نسل کشی فلسطینیان در غزه متهم کرده است؛ موضوعی که در صورت اثبات، مدعیان دروغین هولوکاست را به بدنامی خواهد کشید. 

به گزارش الجزیره، رژیم صهیونیستی مدعی شد واقعیتی پیرامون نسل کشی این رژیم در غزه وجود ندارد. 

بر این اساس، نمایندگی این رژیم در سازمان ملل امروز (چهارشنبه) با صدور بیانیه‌ای مدعی شد: بار دیگر نسخه زشت واقعیت از ادعا‌های نسل کشی را محکوم می‌کنیم و تاکید داریم تمرکز بر ادعا‌های اشتباه علیه اسرائیل دروغ بوده و تنها از روایتی که حماس در حال ارائه آن است، حمایت می‌کند. 

این بیانیه می‌افزاید: ما شاهد نسخه‌ای زشت از واقعیت هستیم. اکنون این حماس نیست که به نسل کشی متهم شده است. این حامیان حماس در ایران و آفریقای جنوبی نیستند که مورد بازخواست قرار می‌گیرند. این اسرائیل است که قربانی کارزار نسل کشی حماس شده که بار‌ها و بار‌ها مورد ظلم قرار گرفته است!

ادعای این مقام صهیونیست در حالی مطرح می‌شود که تاکنون بیش از ۲۷ هزار غیرنظامی فلسطینی در موج توحش جدید رژیم صهیونیستی در غزه جان خود را از دست داده‌اند که ۷۰ درصد آن‌ها زنان و کودکان بوده‌اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۰ ۱۲ بهمن ۱۴۰۲
امام حسین گفت شما منو میخواین بکشین بذارین زنا و بچه ها برن
آخرین اخبار