جاده های آذربایجان غربی لغزنده است

پلیس راه آذربایجان غربی اعلام کرد: به دلیل بارش برف محور‌های مواصلاتی استان لغزنده است و رعایت احتیاط توسط رانندگان ضروری است.

رئیس پلیس راه انتظامی آذربایجان غربی از بارش برف در محور‌های مواصلاتی و لغزنده بودن تمامی محور‌ها خبر داد و گفت: رانندگان محترم از سفر‌های غیر ضروری اجتناب کرده و در صورت ضرورت سفر، تجهیزات زمستانی و زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

سرهنگ رضا پناهی مقدم اظهار کرد: در حال حاضر به دلیل بارش برف کلیه محور‌های مواصلاتی استان دارای سطح لغزنده و با کاهش دید همراه است که رعایت احتیاط بیشتر توسط رانندگان ضروری است.

وی تصریح کرد: لغزندگی جاده‌ها موجب می‌شود عبور و مرور در جاده‌ها به کندی صورت گیرد که حرکت با سرعت مطمئنه و رعایت فاصله طولی بیشتر برای پیشگیری از حوادث رانندگی ضروری است.

رئیس پلیس راه انتظامی استان با اشاره به اینکه رانندگان محترم قبل از سفر برای اطلاع از وضعیت راه‌ها با شماره‌های ۱۱۰ و ۱۴۱ تماس حاصل فرمایند، تاکید کرد: به رانندگان گرامی توصیه می‌شود علاوه بر داشتن زنجیر چرخ و لباس گرم، از سلامت خودرو، برف پاکن ها، بخاری خودرو، چراغ و لاستیک‌ها و پر بودن باک بنزین اطمینان داشته و سپس با سرعت مطمئنه اقدام به تردد در محور‌ها کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.