تردد بدون زنجیرچرخ و تجهیزات ایمنی ممنوع

با وجود بارش برف تردد در تمامی محور‌های مواصلاتی آذربایجان غربی جریان دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان از برفی بودن کلیه محور‌های ارتباطی استان خبر داد و با بیان اینکه تردد در تمامی محور‌های مواصلاتی استان جریان دارد، بر امتناع از تردد بدون زنجیرچرخ و تجهیزات ایمنی تاکید کرد. 
 
 ایرج دست نشان افزود: بارش برف در حال حاضر در کلیه مسیر‌های اشنویه، مسیر پیرانشهر به تمرچین، و تمام مسیر‌های شمال استان ادامه دارد و رانندگان می‌بایست با اطمینان از ایمنی وسایل نقلیه اقدام به سفر نموده و از سفر‌های غیرضروری اجتناب نمایند. 
 
وی با بیان اینکه از شب گذشته راهداران در حال بازگشایی محور‌های روستایی سراسر استان هستند،  افزود: راهداران از شب گذشته بازگشایی راه مسدود شده ۵۰ روستا را آغاز کرده و تاکنون راه ۲۰ روستا بازگشایی شده و بازگشایی مسیر مابقی روستا‌ها که به دلیل بارش‌های مکرر برف و کولاک مسدود می‌شود، بی وقفه در حال انجام است.
 
این مقام مسئول یادآور شد: سامانه و تلفن گویای ۱۴۱ به منظور ارائه آخرین وضعیت راه‌های مواصلاتی استان به صورت ۲۴ ساعته فعال بوده و کاربران جاده‌ای می‌توانند به منظور اطلاع از وضعیت محور‌های مواصلاتی استان از این سامانه استفاده یا با این شماره تلفن تماس حاصل فرمایند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.