استاندار گیلان بر ضرورت پشتیبانی سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی از شرکت‌های دانش بنیان استان تأکید کرد.

اسدالله عباسی، استاندار گیلان امروز (یکشنبه ۸ بهمن ماه) در جلسه ستاد تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین استان با بیان اینکه شرکت‌های دانش بنیان بسیار حائز اهمیت بوده و راه نجات حوزه تولید و اشتغال کشور توجه به این شرکت‌ها است، گفت: ویژگی شرکت‌های دانش بنیان از میان برداشتن بیکاری دانش‌آموختگان است.

او با تأکید بر ضرورت توجه و حمایت دستگاه‌های اجرایی گیلان از شرکت‌های دانش بنیان استان افزود: سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی باید به شرکت‌های دانش بنیان توجه کنند؛ زیرا این شرکت‌ها در عرصه تولید و اشتغال نیازمند پشتیبانی هستند.

استاندار توجه به بنگاه‌های کوچک و متوسط را هم مورد تأکید قرار داد و تصریح کرد: این شرکت‌ها با سرمایه محدود می‌توانند به تولیدات دست یابند ضمن اینکه انعطاف پذیری آنان در تغییر بازار خوب است.

۸۸ شرکت دانش بنیان در گیلان فعال است

عبدالله حاتم‌زاده، رئیس پارک علم و فناوری گیلان

عبدالله حاتم‌زاده، رئیس پارک علم و فناوری گیلان نیز در این نشست با اشاره به فعالیت ۸۸ شرکت دانش بنیان در این استان گفت: پارک علم و فناوری گیلان از پارک‌های موفق و جزء پارک‌های برتر کشور شناخته شده است.

او افزود: بیش از ۳۶۵ واحد فناور در استان گیلان فعال است که در تلاشیم تا واحد‌های دارای قابلیت، به شرکت دانش بنیان تبدیل شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.