اتصال بیش از هزار و ۴۰۰ متقاضی به سایت قنوات قم

سرپرست معاونت مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان قم گفت: در مرحله اول قرعه کشی اتصال متقاضیان مسکن به سایت قنوات، هزار و ۴۱۰ نفر به‌قیدقرعه انتخاب و وضعیت پروفایلشان به افتتاح حساب تغییر می‌کند.

مهران اسدی عنوان کرد: سایت نهضت ملی مسکن اسلام‌آباد قنوات واقع در هفت کیلومتری شهر قم، مابین مبارک‌آباد و شهر قنوات قرار دارد و مساحت آن پهنه ۵۴۵ هکتاری است.

سرپرست معاونت مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان قم افزود: در این سایت بالغ بر ۷ هزار و ۲۰۰ قطعه زمین مسکونی برای ساخت مسکن طراحی شده است و واحد‌های مسکونی به مرور به‌صورت ساخت اسکلت و سفت‌کاری و یا واگذاری زمین انفرادی به متقاضیان تخصیص می‌شود.

سرپرست معاونت مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان قمتوضیح داد: قطعات زمین‌های سایت اسلام‌آباد قنوات به‌صورت یک طبقه حیاط دار ۲۰۰ متری طراحی شده است.

او ادامه داد: ساخت این واحد‌ها به‌صورت تدریجی و اسکلت و سفت‌کاری شده تحویل متقاضی می‌شود.

اسدی گفت: در مرحله اول قرعه کشی برای انتخاب افراد، هزار و ۴۱۰ متقاضی از بین ۲۵ هزار متقاضی انتخاب می‌شوند و تا ۱۰ روز آتی پیامک واریز وجه آورده اولیه برای آن‌ها ارسال می‌شود.

سرپرست معاونت مسکن و ساختمان راه و شهرسازی قم در پایان در خصوص واگذاری اراضی طرح جوانی جمعیت در این سایت گفت: در قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت تعداد بیش از ۷۵۰ متقاضی تایید اولیه و نهایی در سامانه وجود دارد که شهر محل درخواست خود را قنوات انتخاب کرده اند که مقدمات واگذاری اراضی برای تخصیص در دست اقدام است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار