معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: باید عقب‌ماندگی‌های این استان جبران شود رهبر انقلاب علت عقب‌افتادگی استان را بی‌توجهی و تنبلی دولت‌ها دانستند

 رضا شریفی در جمع نورانی باصفای معتکفان مسجد الزهرا (س) زاهدان بیان کرد: سیستان و بلوچستان مرزهای گسترده آبی و خاکی دارد و پهناورترین استان کشور است که از لحاظ توسعه جایگاه بالایی دارد بیش از ۸۰ هزار دانشجو و تعداد بالای اساتید دانشگاه این استان را استانی دانشگاهی و فرهیخته کرده است ما نه محروم و نه مظلوم هستیم.

وی ادامه داد: باید عقب‌ماندگی‌های این استان جبران شود در دیداری که مردم سیستان و بلوچستان با رهبر انقلاب داشتند ایشان علت عقب‌افتادگی استان را بی‌توجهی و تنبلی دولت‌ها دانستند که البته این همه ماجرا نیست برخی نیروهای نخبگانی کم‌کاری‌هایی نیز داشتند.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تصریح کرد: مسائلی که از سال ۸۲ در استان اتفاق افتاد مسائل جامعه را برهم زد و باعث ایجاد نفرت و کینه در جامعه شد و ناامنی را در اوج خود رساند زمانی که ناامنی باشد حرف از توسعه و پیشرفت نمی‌شود زد و آنچه نباید اتفاق می‌افتاد رخ داد.

وی افزود: ما دو دهه طلایی را به سبب اتفاقات رخ‌داده زمان طلایی را برای پیشرفت و توسعه را از دست دادیم باید چهره استان تغییر کند ما اکنون اولویت کشور هستیم درحالی‌که کمبودهای بسیاری وجود دارد.

برچسب ها: استانداری ، اعتکاف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.