حجت الاسلام علیزاده گفت: از پایه‌های اساسی حکومت امیرالمومنین حضور مردم و نقش آفرینی آنان در شکل گیری و تداوم حکومت اسلامی است.

حجت الاسلام رضا علیزاده، امام جمعه بخش بهمن گفت: نقش مردم در جامعه اینقدر مهم است که حتی کسی مثل امیرالمؤمنین (ع) هم اگر مردم با او نباشند می‌گوید، من تکلیفی ندارم و اگر چنانچه مردم آمدند آن وقت بر من واجب است که مسئولیت بپذیرم.

او افزود: حضور مردم در همه مسائل کشور حل کننده مشکلات است، حضور مردم در عرصه‌های مختلف تعیین کننده امنیت ملی و اولین برکت حضور در انتخابات، امنیت آوری است.
 
امام جمعه بخش بهمن اظهار داشت: امروز کسانی که به برکت این انقلاب و خون شهدا به نان و نوایی رسیدند، نباید به گونه‌ای حرف بزنند که دشمن از حرفشان سوء استفاده کرده و باعث دلسردی و نا امیدی مردم بشوند.


حجت الاسلام رضا علیزاده ادامه داد: خدشه دار کردن انتخابات از سوی دشمنان انقلاب امر طبیعی، اما از کسانی که به وسیله همین انتخابات و پست‌ها به جایی رسیدند انتظار داریم که انتخابات را زیر سوال نبرند و مردم را به انتخابات دلسرد نکنند، چون انتخابات ایران سالم‌ترین انتخابات است.

او تصریح کرد: انتخابات پرشور و انتخاب اصلح علاج مشکلات کشور بوده و دشمن میخواد این فرصت عظیم را تبدیل به تهدید کند.

علیزاده با اشاره به سالروز وفات حضرت زینب (س)، ایشان را قهرمان جهاد تبیین خواند و بیان کرد: امروز دشمن با لشکر تحریف و انحراف به دنبال یأس و نامیدی مردم و بخصوص جوانان می‌باشد.

خطیب جمعه بخش بهمن ادامه داد: جهاد تبیین، کشور و ملت را در برابر تهدیدات مهلک مصون می‌کند و موتور پیشران کشور در برابر امواج دشمنان است. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.