معاون رئیس سازمان و مدیر جهادکشاورزی میاندوآب گفت: ۹ طرح اقتصادی، تولیدی و عمرانی بخش کشاورزی در این شهرستان آماده بهره‌برداری در دهه مبارک فجر است.

رضا مقدم معاون رئیس سازمان و مدیر جهادکشاورزی میاندوآب با اشاره به برنامه‌ریزی برای افتتاح طرح‌های مختلف در حوزه کشاورزی شهرستان در دهه مبارک فجر، گفت: ۹ طرح در بخش‌های آب و خاک، صنایع کشاورزی و تولید طیور در میاندوآب با اعتباری بیش از ۶۰۱ میلیارد ریال آماده بهره‌برداری هستند.

وی افزود: این طرح‌ها شامل یک واحد اسانس‌گیری، تولید عرقیات گیاهی، خشک و بسته‌بندی‌کردن گیاهان دارویی با ظرفیت سالانه ۶۰۰ تن در روستای نظام‌آباد، واحد تولید مکمل غذایی، انواع جوانه‌ها و قاووت با ظرفیت سالانه ۲۵ تن در شهرک صنعتی میاندوآب، طرح افزایش ظرفیت واحد پرورش مرغ تخم‌گذار از ۶۰ هزار قطعه به ۱۲۰ هزار قطعه در روستای حاجی بهزاد هستند.

مقدم در ادامه گفت: همچنین احداث و بهسازی کانال عمومی روستای قزقلعه به طول ۱۸۵ متر، اجرای بیش از ۱۴ هکتار سیستم‌های نوین آبیاری تحت‌فشار در روستا‌های جارچلو، اوچ‌تپه کرد، سرچنار، ابراهیم‌آباد و دولت‌آباد شهرستان میاندوآب از دیگر طرح‌های آماده بهره‌برداری در دهه مبارک فجر هستند.

معاون رئیس سازمان و مدیر جهادکشاورزی میاندوآب همچنین تصریح کرد: با بهره‌برداری از این طرح‌ها برای تعداد ۳۷ نفر به‌صورت مستقیم و پایدار و برای ۵۱ نفر به طور غیرمستقیم زمینه اشتغال فراهم و تعداد ۶۳ خانوار از مزایای این طرح‌ها بهره‌مند می‌شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.