مهم‌ترین حوادث قزوین امروز چهارم بهمن ماه سال ۱۴۰۲ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

سرهنگ کوروش عزیزی فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان گفت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان تاکستان در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری فرآورده‌های سوختی در یکی از روستا‌های اطراف، بلافاصله بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود:ماموران پس از هماهنگی قضایی به محل موردنظر اعزام و در بازدیداز آن، ۱۵ هزارلیتر گازوئیل قاچاق که فاقد هرگونه مجوز از سازمان سوخت و فرآورده‌های نفتی بود، کشف و یک نفر را در این خصوص دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان با اشاره به اینکه ارزش ریالی محموله کشف شده برابر نظر کارشناسان بالغ بر ۳ میلیاردو ۷۵۰ میلیون ریال برآورد شده است، اضافه کرد: متهم با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی و محموله کشف شده تحویل عوامل شرکت نفت شد.

 توقیف نوشابه‌های انرژی زای غیرمجاز

سرهنگ بیژن خدایی فرمانده انتظامی شهرستان قزوین گفت: ماموران یگان امداد شهرستان قزوین حین کنترل خودرو‌های عبوری در آزاد راه قزوین - زنجان به یک دستگاه خودرو سواری سمند مشکوک و جهت بررسی بیشتر دستور ایست آن را صادر کردند.

وی افزود: راننده خودرو بدون توجه به هشدار‌های و علائم پلیس با افزایش سرعت متواری شده که پس از طی مسافتی، مأموران گشت انتظامی با سرعت عمل و هوشیاری خودروی مورد نظر متوقف و در بررسی‌های انجام شده هزار و ۶۰۸ قوطی نوشابه انرژی زا قاچاق و فاقد هرگونه مدارک قانونی و معتبر گمرکی کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین با بیان اینکه در این راستا یک نفر دستگیر و برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی معرفی شد خاطرنشان کرد:کارشناسان ارزش ریالی این محموله قاچاق را ۷۲۰ میلیون ریال برآورد کرده اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.