اخبار نیروی انتظامی قزوین؛

از کشف تریاک تا استخراج غیرقانونی ارز دیجیتال در واحد مسکونی

مهم‌ترین حوادث قزوین امروز بیست و هشتم دی ماه سال ۱۴۰۲ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

سرهنگ فرهادعلی بیگی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی، از نگهداری مقادیری مواد مخدر در یکی از واحد‌های مسکونی شهر قزوین مطلع شده و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی قضایی در اقدامی غافلگیرانه به محل شناسایی شده اعزام و در بازرسی از آن یک کیلو گرم تریاک کشف و یک نفر را در این خصوص دستگیر کردند.

سرهنگ علی بیگی با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی به همراه مواد مکشوفه به مراجع قضایی معرفی شد، گفت: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه فعالیت مشکوک در زمینه خرید و فروش و نگهداری مواد مخدر مراتب را سریعا به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

کشف چوب قاچاق در آوج

سرهنگ علی زرینی فرمانده انتظامی شهرستان آوج گفت: ماموران یگان امدادشهرستان آوج حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلانی این شهرستان به یک دستگاه خودرو وانت نیسان حامل چوب مشکوک و دستور توقف آن را صادر کردند.

وی افزود: پس از توقف خودرو و در بازرسی از آن هزار و ۲۰۰ کیلوگرم چوب جنگلی قاچاق که فاقد هرگونه مجوز حمل از اداره جنگلبانی بود کشف و یک نفر در این خصوص دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان آوج با اشاره به اینکه ارزش ریالی محموله کشف شده حدود ۸۴ میلیون ریال برآورد شده است، گفت: متهم با تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضایی معرفی شد.

استخراج غیرقانونی ارز دیجیتال در واحد مسکونی

سرهنگ مهدی حاجیان راد رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان قزوین گفت: در پی کسب خبری مبنی بر استخراج غیرقانونی رمز ارز دیجیتالی در یکی از واحد‌های مسکونی شهر قزوین بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از بررسی‌های لازم و کسب اطمینان از صحت و سقم موضوع با اخذ دستور قضائی به محل اعزام و در بازرسی از آن ۹ دستگاه ماینر قاچاق که در حال استخراج ارز دیجیتالی بود، کشف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان با اشاره به اینکه ارزش ریالی ماینر‌های کشف شده برابر نظر کارشناسان مربوطه بالغ بر ۳ میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: در این خصوص یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضایی معرفی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.