مهم‌ترین حوادث قزوین امروز بیستم دی ماه سال ۱۴۰۲ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

سرهنگ داود عبدالمالکی جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان البرز با اقدامات اطلاعاتی دو دستگاه موتورسنگین غیرمجاز را که در یک منزل مسکونی نگهداری می‌شدند را ضمن هماهنگی قضایی به مقر انتظامی منتقل کردند.

وی ادامه داد: در بررسی‌ها به عمل آمده مشخص شد این موتورسیکلت‌ها فاقد اصالت مشخصات و در واقع قاچاق می‌باشند.

جانشین فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه برابر نظر کارشناسان ارزش این موتورسیکلت‌ها بالغ بر ۳ میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: پرونده به همراه مالک جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

کشف البسه زمستانی قاچاق 

سرهنگ مهدی حاجیان راد رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان قزوین گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، حین کنترل خودرو‌های عبوری در عوارضی قزوین - زنجان به یک دستگاه خودرو سواری سمند مشکوک و دستور توقف آن را صادر کردند.

وی افزود: پس از توقف خودرو و در بازرسی از آن، هزار و ۳۲۸ ثوب انواع البسه زمستانی قاچاق که فاقد هرگونه مجوز مثبته گمرکی بود، کشف و ۲ نفر را در این خصوص دستگیر کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان با اشاره به اینکه ارزش ریالی محموله کشف شده برابر نظر کارشناسان ۶۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، گفت: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مرجع قضایی معرفی شد

ماینر‌های قاچاق در عوارضی قزوین - تهران

سردار علی ابراهیمی فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: ماموران یگان امداد شهرستان قزوین حین کنترل خودرو‌های عبوری در عوارضی قزوین - تهران به یک دستگاه وانت نیسان مشکوک و دستور توقف آن را صادر کردند.

وی افزود: پس از توقف خودرو و در بازرسی آن از توسط ماموران، ۱۰ دستگاه ماینر قاچاق کشف و یک نفر در این خصوص دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه ارزش ریالی ماینر‌ها حدود ۷ میلیارد ریال برآورد شده است، اضافه کرد: متهم با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار