مدیر کل آموزش و پرورش کرمان از برگزاری دوره توانمند سازی درس آمادگی دفاعی ویژه دبیران درس آمادگی دفاعی سراسر کشور به میزبانی کرمان خبر داد.

 رضا رضایی در دیدار مدیر کل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان با وی با بیان اینکه دفاع مقدس، مدرسه ایثارگری و فداکاری است بر تبیین ارزش‌های دفاع مقدس در جامعه به ویژه جامعه دانش آموزی تاکید کرد.

وی با اشاره به بیان رهبر معظم انقلاب «حقایق دفاع مقدس باید به گوش جوان‌ها برسد» بیان کرد: مدارس، بهترین مکان برای ترویج فرهنگ ایثار و  شهادت و تبیین ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به اهمیت درس آمادگی دفاعی در مدارس و تاثیر گذاری آن در بین دانش آموزان گفت: بیان اهمیت درس آمادگی دفاعی به نحوه تدریس دبیران و متولیان آن بستگی دارد که شرط اصلی آن توانمندی همکاران در این زمینه است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان از پذیرش دانشجوی درس آمادگی دفاعی در دانشگاه فرهنگیان در کنکور سراسری ۱۴۰۳ خبر داد و افزود: دوره آموزشی توانمند سازی درس آمادگی دفاعی ویژه دبیران سراسر کشور به میزبانی استان کرمان برگزار می‌شود.

 وی از برگزاری ۱۴۰ ساعت دوره توانمند سازی درس آمادگی دفاعی ویژه دبیران درس آمادگی دفاعی سراسر کشور به میزبانی استان کرمان خبر داد.

رضا رضایی با اشاره به استقرار دبیر خانه ملی درس آمادگی دفاعی در استان کرمان گفت: با تعامل و همکاری اثر بخشی که بین آموزش و پرورش و سپاه ثارالله وجود دارد، خوشبختانه اقدامات ارزنده ای در این زمینه صورت گرفته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.