کارشناس بازار سرمایه گفت: ارزش کل معاملات روز جاری، ۱۹۷۲۴ میلیارد تومان ثبت شد که از این عدد ۵۸۱۸ میلیارد تومان ارزش معاملات خرد روز جاری بوده است.

علی محمد نژاد کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: بازار امروز برخلاف روز‌های گذشته که با عرضه و ریزش سنگین همراه شده بود، مثبت و متعادل به پایان رسید.

این کارشناس بازار سرمایه می‌گوید: اکثر نماد‌های معاملاتی روز جاری در حالتی متعادل و مثبت بودند و در صورت ادامه این روند در اوایل هفته بعد روز‌های بهتری را می‌توان پیش رو داشت.

او افزود: در جریان معاملات امروز تعداد نماد‌های مثبت ۴۵۱ نماد و تعداد نماد‌های منفی ۳۴۷ نماد بود. ارزش کل معاملات روز جاری، ۱۹۷۲۴ میلیارد تومان ثبت شد که از این عدد ۵۸۱۸ میلیارد تومان ارزش معاملات خرد روز جاری بوده است و در نهایت هم شاخص کل با ۳۴۱۵ واحد رشد به ارتفاع ۲ میلیون و ۱۲۳ هزار واحد و شاخص هم وزن نیز با ۳۸۴۵ واحد رشد به محدوده ۷۲۸ هزار واحد رسید.

گفتنی است، امروز خودرو بیشترین ارزش معامله را با مبلغ ۲۰۸ میلیارد تومان به خود اختصاص داد. همچنین  انبوه سازی و شیمیایی در رتبه‌های بعدی ارزش معاملات قرار داشتند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار