مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان از احداث ۵۵۸.۶ کیلومتر راه روستایی، فرعی و اصلی در خراسان شمالی از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون خبر داد.

 مشتری در همایش تبیینی عملکرد امیدآفرین که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، گفت: در سال گذشته ۵۸ کیلومتر از راه‌های فرعی و روستایی استان و در ۹ ماه امسال، ۱۱۴ کیلومتر از راه‌های فرعی و روستایی با صرف ۱۳۹ میلیارد تومان اعتبار بهسازی و روکش شده که این خود افزایش ۹۶ درصدی را نشان می‌دهد.

وی افزود: همچنین در سال گذشته ۸۲ کیلومتر از راه‌های روستایی بالای ۲۰ خانوار استان احداث و آسفالت شد و این میزان در ۹ ماه امسال ۵۲.۵ کیلومتر بوده که حاکی از افزایش ۳۱ درصدی است.

مشتری گفت: از ابتدای دولت سیزدهم روکش تقویتی راه‌های اصلی و شریانی به طول ۳۹۶/۱ کیلومتر و بیش از ۳۲۱ هزار مترمربع لکه گیری انجام شده است.

وی افزود: برای تجهیز و خرید ماشین آلات راهداری ۷۷.۶میلیارد تومان هزینه شده است.

مدیر کل راهداری، حمل و نقل جاده استان گفت: در زمینه رفع نقاط پرحادثه از ۹۶ نقطه در سال ۹۵ تاکنون ۶۰ نقطه پرحادثه رفع شده و مابقی نیز در دست اقدام است.

وی با بیان اینکه تاکنون در راستای رفع مشکلات حوزه روستایی ۲۲ پل احداث و آماده بهره برداری شده است، گفت: راه اندازی ۱۰ دوربین ثبت تخلف و دو دوربین نظارتی هم انجام شده و تعدادی نیز در حال اجرا است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.