معاون فنی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی از افزایش ۹۶ درصدی بهسازی و روکش راه‌های فرعی و روستایی در استان در ۹ ماهه امسال نسبت به یک سال گذشته خبر داد.

 علی ربانی گفت: در یک سال گذشته ۵۸ کیلومتر از راه‌های فرعی و روستایی استان و در ۹ ماهه امسال ۱۱۴ کیلومتر از راه‌های فرعی و روستایی با ۱۳۹ میلیارد تومان اعتبار بهسازی و روکش شده که افزایش ۹۶ درصدی را نشان می‌دهد. 

وی افزود: همچنین سال گذشته ۸۲ کیلومتر از راه‌های روستایی بالای ۲۰ خانوار استان احداث و آسفالت شد و این میزان در ۹ ماهه امسال ۵۲.۵ کیلومتر بود که حاکی از افزایش ۳۱ درصدی است.

ربانی گفت: با احداث و آسفالت راه‌های روستایی بالای ۲۰ خانوار در ۹ ماهه قبل، ۲۰ روستا با جمعیت ۲۷۳۷ خانوار از راه آسفالت بهره‌مند شدند. 

محور‌های چهار روستا در شهرستان اسفراین، چهار روستا در شهرستان فاروج، سه روستا در شهرستان بجنورد، سه روستا در شهرستان جاجرم، دو روستا در شهرستان بام و صفی‌آباد، دو روستا در شهرستان راز و جرگلان، یک روستا در شهرستان گرمه و یک روستا در شهرستان‌های مانه و سملقان احداث و آسفالت شده است.

معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان افزود: اعتبار هزینه‌شده برای احداث و آسفالت روستا‌های یاد شده، ۲۱۰ میلیارد تومان است.

برچسب ها: بهسازی ، راهداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.