فرمانده انتظامی اهواز از جمع آوری ۴۴ معتاد متجاهر و دستگیری ۶ نفر خرده فروش مواد مخدر در طرح ارتقاء امنیت محله محور در این شهرستان خبر داد.

 سرهنگ حسین زلقی گفت: در راستای مبارزه قاطع با توزیع کنندگان موادمخدر و معتادان متجاهر، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با محوریت پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز اجرا شد.

او می‌گوید: پلیس مبارزه با موادمخدر با همکاری ماموران یگان امداد و کلانتری‌ها با کار اطلاعاتی ۶ نفر توزیع کننده مواد مخدر را شناسایی و دستگیر کردند که از آنان مقدار ۱۰ کیلوگرم تریاک، ۲ کیلو و ۵۰۰ گرم سوخته تریاک، ۱۷ گرم مواد مخدر مخدر صنعتی، ۲ دستگاه توزین مواد و تعداد زیادی آلات استعمال کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اهواز ادامه داد: همچنین در راستای اجرای این طرح ۴۴ نفر معتاد متجاهر جمع‌آوری و به مراکز بازپروری و ترک اعتیاد تحویل داده شدند.

او در ادامه این طرح تعداد ۱۰ دستگاه موتور سیکلت فاقد پلاک و ۵ دستگاه خودروی سواری به دلیل داشتن دستور قضائی توقیف شدند، گفت: میزان ۳۰۰ گرم انواع مواد مخدرصنعتی و سنتی، تعداد ۴ حقه وافور و یک دستگاه ترازوی دیجیتالی مخصوص توزین مواد مخدر کشف شد.

سرهنگ زلقی با تاکید بر استمرار طرح امنیت محله‌محور و قدردانی از همکاری خوب شهروندان با پلیس در اجرای این گونه طرح‌ها، از مردم خواست: درصورت مشاهده هرگونه تخلف موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.