عضو شورای شهر کرج با پیشنهاد تغییر محل گرمخانه سوم شهرداری موافقت کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، چندی پیش پارک شهدای مدافع حرم بلوار شهید ایرانی منطقه پنج شهرداری کرج با مساحت ده هکتار به بهره‌برداری رسید. همزمان با این موضوع، خبر احداث گرمخانه سوم شهرداری کرج  نیز در بلوار شهید ایرانی رسانه‌ای شد.

از آنجا که گرمخانه دیگر این شهرداری در مرکز کرج و در مجاورت کاروانسرای تاریخی شاه عباسی نیز چهره شهر را عوض کرده و این محل گردشگری را به محل تجمع معتادان متجاهر و بعضا محل مصرف مواد مخدر تبدیل کرده‌ است، ضرورت پیگیری برای جا‌به‌جایی گرمخانه شماره سه که بنابود در نزدیکی مرکز تفریحی، گردشگری و اقامتی پارک شهدای مدافع حرم افتتاح شود نیز، بیشتر احساس می‌شد بنابراین در این باره با محمد نبیونی، عضو شورای شهر کرج گفت‌و‌گو کردیم و اهمیت موضوع یاد شده را به اطلاع او رساندیم.

نبیونی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ما گفت: هدف ما آسایش و رفاه شهروندان است و هدف از راه‌اندازی گرمخانه در منطقه پنج نیز ساماندهی معتادان منطقه یادشده و مناطق اطراف آن است.

او با استقبال از پیشنهاد باشگاه خبرنگاران جوان مرکز البرز برای احداث گرمخانه سوم شهر کرج در منطقه شش شهرداری، گفت: گرچه قرار نبود این گرمخانه به پارک شهدای مدافع حرم خیلی نزدیک باشد اما حتما در مورد پیشنهاد باشگاه خبرنگاران با شهردار منطقه۶ صحبت می‌کنیم و می‌خواهیم که ساختمانی را برای گرمخانه ویژه آقایان در این منطقه جانمایی کند.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.